Računsko sodišče je izvedlo revizijo smotrnosti Občine Slovenske Konjice pri uresničevanju javnega interesa na področju investicij v javno bazensko infrastrukturo in pri tem preverilo, ali je občina v obdobju od 1. 1. 2018 do 31. 12. 2023 investicijo na tem področju strateško in operativno načrtovala, določila in dosegla cilje ter jo izvedla skladno z načrtom.
Računsko sodišče je podalo mnenje, da je bila občina pri uresničevanju javnega interesa na področju investicij v javno bazensko infrastrukturo delno uspešna, a neučinkovita.
Revizija občine je ena izmed prečnih revizij smotrnosti pri uresničevanju javnega interesa na področju investicij v javno bazensko infrastrukturo izbranih občin, ki so bile opravljene vzporedno z revizijo učinkovitosti ministrstva, pristojnega za šport, in Fundacije za financiranje športnih organizacij v Republiki Sloveniji z namenom opozoriti na problematiko uresničevanja javnega interesa na področju investicij v športno infrastrukturo.
Občina je investicijo v celovito prenovo bazena Slovenske Konjice vključila le v enega od treh strateških dokumentov, prav tako investicije ni vključila v letna programa športa za leti 2018 in 2019. V letnih proračunih in načrtih razvojnih programov ni ustrezno predstavila ciljev investicije, je pa v posamezni spremembi proračunskega dokumenta ustrezno predstavila stanje investicije in pojasnila razloge za spremembe načrtovanih zneskov.
Občina je začela izvajati rekonstrukcijo bazena Slovenske Konjice na podlagi dokumenta identifikacije investicijskega projekta, ki ga je brez ustreznega pooblastila potrdil župan. Investicija je bila v letu 2020 zaključena brez potrjene investicijske dokumentacije, ki jo je občina dokončno izdelala šele po izvedeni investiciji. Ob sklenitvi pogodbe o izvedbi del je občina prevzela več obveznosti, kot je imela za ta namen načrtovanih sredstev v načrtu razvojnih programov, zaradi dodatnih del za dokončanje investicije, ki so bila v veliki meri posledica pomanjkljivo izdelane investicijske dokumentacije, pa se je končna vrednost povišala za 13,8 %.
Cilji občine so bili v strateških dokumentih določeni zelo splošno, niso bili jasni in merljivi ter ni bilo določeno, kdo, kdaj in na kakšen način bo spremljal njihovo uresničevanje. Občina tako ni razpolagala s podatki, ali in kako je investicija prispevala k doseganju zastavljenih ciljev.
Računsko sodišče je občini podalo priporočila, ni pa zahtevalo predložitve odzivnega poročila.