Velikost pisave

Za dodatno povečavo pisave lahko uporabite tudi:

CTRL + za povečavo
CTRL - za pomanjšavo

 

V primeru težav pri dostopanju do informacij nam te lahko sporočite na webmaster.rsrs@rs-rs.si, zaželeni pa so tudi vaši predlogi in povratne informacije glede uporabniške izkušnje dostopnosti na spletni strani.

Dostopnost

Vsebina spletišča računskega sodišča je zasnovana z namenom zagotoviti univerzalno dostopnost objavljenih informacij komurkoli, kadarkoli in brezplačno. Ker univerzalno dostopnost omejujejo predvsem zdravstvene omejitve uporabnikov spletišča (te obsegajo predvsem vidne, motorične, slušne, kognitivne in jezikovne omejitve, ipd.) ter tehnične omejitve, smo le-tem posvetili posebno pozornost in skušali spletišče v čim večji meri prilagoditi, zato upoštevamo naslednja priporočila:

  • uporabljamo pisave, ki jim je mogoče povečati velikost,
  • pomembne slike so opremljene z opisi,
  • ne uporabljamo premikajočih slik (GIF),
  • imena povezav so opisna,
  • videoposnetki so večinoma opremljeni s podnapisi.

Spletišče je optimizirano za uporabo na različnih vrstah naprav (računalnik, tablica, mobilni telefon) in za različne spletne brskalnike in operacijske sisteme. Zaradi boljše podpore za osebe s posebnimi potrebami vam priporočamo uporabo najnovejše različice spletnih brskalnikov, kadarkoli je to mogoče. Kljub temu da si prizadevamo v čim večji možni meri povečati dostopnost in uporabnost našega spletišča, pa vsi elementi ne omogočajo optimizacije za popolno dostopnost. Zato določene objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij. Te vsebine so:

  • na spletišču uporabljamo format PDF za dokumente:
    • revizijska poročila in druga poročila, ki so jim dodani krajši povzetki, ki so tekstovno dostopni (dokumenti formata doc in docx), ter
    • razne predstavitve (npr. infografike, plakati, priročniki);
  • na vstopni strani se nahajajo trije elementi z drsnikom za avtomatsko rotacijo, ki ima omejene možnosti ročne zaustavitve;
  • za vizualno popestritev vsebin tem, novic in člankov uporabljamo fotografije in drugo slikovno gradivo, s katerim upravljamo; fotografije in drugo slikovno gradivo so podnaslovljeni, vsebujejo podatke o viru in imajo vneseno alternativno besedilo, ne vsebujejo pa podrobnejših opisov slik ali transkripcij besedil, saj bi prilagoditev pomenila nesorazmerno breme;
  • shema organizacijske strukture računskega sodišča.

Izjava o dostopnosti

Revizija

Učinkovitost poslovanja Kontrole zračnega prometa Slovenije d.o.o. v letih od 2010 do 2012

Zadnja sprememba:
20. 9. 2016

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o smotrnosti ureditve razmerij pri infrastrukturi za izvajanje gospodarske javne službe navigacijskih služb zračnega prometa ter izrek mnenja o smotrnosti poslovanja Kontrole zračnega prometa Slovenije, d.o.o., Ljubljana.

Revidirano obdobje:
2010 do 2012

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 3262-1/2012/10 in št. 3262-1/2012/17 z dne 9. 5. 2013
Datum: 22. 2. 2013

Opombe:

Učinkovitost ureditve področja izvajanja gospodarske javne službe navigacijskih služb zračnega prometa

Računsko sodišče je revidiralo učinkovitost poslovanja Ministrstva za infrastrukturo in prostor ter javnega podjetja Kontrola zračnega prometa Slovenije (KZPS) pri ureditvi gospodarske javne službe navigacijskih služb zračnega prometa v obdobju od leta 2010 do 2012.

Ministrstvo za infrastrukturo kljub več letni zamudi še vedno ni pripravilo podzakonskih aktov in ni določilo, kateri objekti in naprave predstavljajo infrastrukturo, zato so razmerja med ministrstvom in KZPS še vedno neustrezno urejena, čeprav smo na to opozarjali že leta 2008 v prvi reviziji. Posledično je KZPS v ceno vračunala 2,4 milijona stroškov, ki dejansko niso nastali. KZPS ni upoštevala priporočil vlade, naj zniža svoje stroške za 5%, temveč jih je povečala in s tem ustvarila za 3,6 milijona evrov več stroškov od priporočenih. Vsaj 2,5 milijona evrov stroškov smo ocenili kot neupravičene, in sicer zaradi povečanja plač in izplačila različnih dodatkov, plačila vinjet, zdravstvenih pregledov in rekreacijskega dopusta. Pri gradnji centra za vodenje in kontrolo zračnega prometa pa je KZPS plačala končni obračun za gradnjo novega centra v znesku 807 tisoč evrov, ki nima podlag v gradbeni pogodbi ali v aneksih.

Ob tem bi veljalo še opozoriti, da je KZPS 8. najdražji izvajalec kontrole zračnega prometa od 37 članic EUROCONTROL-a, da ima polovico nižjo produktivnost od povprečja in kljub slabši izobrazbeni strukturi za 2,5-krat večje povprečne plače kot zaposleni na ministrstvu ali Javni agenciji za civilno letalstvo (JACL). Zaradi te sistemske neusklajenosti tako ministrstvo kot JACL težko pridobivata ustrezne kadre za izvajanje svojih nalog, posledično pa je nadzor nad KZPS izjemno šibek.

Deli vsebino