Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Priprava proračuna in zaključnega računa proračuna Občine Velike Lašče za leto 2016

Zadnja sprememba:
17. 12. 2018

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna občine za leto 2016.

Revidirano obdobje:
od začetka dejanj, ki so povezana s pripravo proračuna za leto 2016, do 30. 6. 2017

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-8/2017/2
Datum: 12. 1. 2017

Opombe:

Pravilnost poslovanja Občine Velike Lašče v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna za leto 2016

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Velike Lašče v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna za leto 2016, in ji izreklo mnenje s pridržkom.

Obrazložitve finančnega načrta v proračunu za leto 2016 v delu, ki se nanaša na načrtovana sredstva za spodbujanje razvoja turizma in gostinstva, nujno zdravstveno varstvo, knjižničarstvo in založništvo ter vrtce, poročilo o realizaciji finančnega načrta v prvem polletju 2016 in poročilo o realizaciji finančnega načrta za leto 2016 ter poročilo o doseženih ciljih in rezultatih ne vsebujejo vseh predpisanih sestavin, obrazložitev finančnega načrta v spremembi proračuna za leto 2016 ter poročila o doseženih ciljih in rezultatih kot sestavni del poslovnega poročila za leto 2016 pa občina ni pripravila.

Splošni in posebni del proračuna, spremembe proračuna in zaključnega računa proračuna za leto 2016 ne vsebujejo vseh predpisanih sestavin, zaključni račun proračuna za leto 2016 ne vsebuje načrta razvojnih programov s podatki o načrtovanih vrednostih posameznih projektov za leto 2016, njihovih spremembah med letom ter o njihovi realizaciji v letu 2016, proračun, sprememba proračuna in zaključni račun proračuna za leto 2016 niso pripravljeni tudi po funkcionalni klasifikaciji.

Pri pripravi načrta razvojnih programov za obdobje od leta 2016 do leta 2019 občina ni upoštevala meril za izbiro med konkurenčnimi programi ali projekti, saj teh meril in načina njihove uporabe nima predpisanih, načrta razvojnih programov za obdobje od leta 2016 do leta 2019, ki je del spremembe proračuna za leto 2016, ni prikazala po programski klasifikaciji in v načrtu razvojnih programov ni opredelila začetka in konca financiranja projektov, v načrt razvojnih programov je vključila tudi projekte z ocenjeno vrednostjo 0 evrov ter projekte, pri katerih sredstva v letu 2016 oziroma kasneje niso načrtovana, štiri projekte pa je uvrstila v načrt razvojnih programov, ne da bi zanje izdelala dokumente identifikacije investicijskega projekta.

Župan skupaj s predlogom spremembe proračuna za leto 2016 občinskemu svetu ni predložil načrta ravnanja s premičnim premoženjem, skupaj s predlogom zaključnega računa proračuna za leto 2016 pa občinskemu svetu ni predložil poročila o realizaciji načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem in poročila o realizaciji načrta ravnanja s premičnim premoženjem.

Občina sprejetega proračuna za leto 2016 Ministrstvu za finance ni posredovala pravočasno, niti mu ni posredovala sprejete spremembe proračuna za leto 2016.

Javnemu zavodu je izplačala sredstva, ne da bi sklenila pogodbo, za vse neposredne uporabnike ni določila obsega izdatkov za posamezno trimesečje ali drugo obdobje, v okviru katerega smejo neposredni uporabniki plačevati obveznosti,  poleg tega je pomanjkljivo poročala o izvršenih prerazporeditvah proračunskih sredstev.

Računsko sodišče je Občini Velike Lašče podalo priporočila za izboljšanje poslovanja.

Deli vsebino

Pravilnost poslovanja občin v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna za leto 2016

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja šestih občin v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna za leto 2016:


Namen zbirnega poročila je povzeti ključne aktivnosti občin v postopku priprave in sprejema proračuna ter v postopku priprave in sprejema zaključnega računa proračuna predstaviti nekatera ravnanja občin, ki niso bila v skladu s predpisi, vendar smo jih ugotovili v vseh oziroma v večini revidiranih občin, ter opozoriti tako na pomanjkljivosti oziroma nedoslednost zakonodaje, ki ureja pripravo proračunskih dokumentov, kot tudi na tveganja pri pripravi proračunskih dokumentov, zaznana v revizijah. Namen zbirnega poročila je tudi podati priporočila drugim občinam in MF za izboljšanje postopkov priprave proračuna in zaključnega računa proračuna ter vsebine proračunskih dokumentov, predvsem z vidika njihove transparentnosti.

Deli vsebino