Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost poslovanja Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu v letu 2020

Zadnja sprememba:
28. 2. 2022

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti poslovanja Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu v letu 2020.

Revidirano obdobje:
2020

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 320-1/2021/2
Datum: 8. 1. 2021

Opombe:

Pravilnost poslovanja Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu

Računsko sodišče je izvedlo revizijo pravilnosti poslovanja Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu v letu 2020.

Cilj revizije je bil izrek mnenja o pravilnosti poslovanja Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu v letu 2020.

Računsko sodišče je o pravilnosti poslovanja Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu v letu 2020 izreklo mnenje s pridržkom, ker je ugotovilo, da sistemizacija delovnih mest ni odražala dejanskih delovnih potreb, ni zaprosila za izdajo dovoljenja za dostop do tajnih podatkov za direktorja, čeprav je bilo dovoljenje navedeno v sistemizaciji delovnih mest kot pogoj za zasedbo delovnega mesta, je 8 javnim uslužbencem neupravičeno povrnila stroške mesečnih vozovnic v mestnem prometu, sklenila najemno pogodbo o najemu poslovnih prostorov, ki je strožje določala pogoje za odpoved najemne pogodbe od zakonske ureditve, plačala najemnino za najem 6 parkirnih mest za javne uslužbence, vrednost 2 javnih naročil ocenila tako, da se je izognila postopku oddaje naročil, pričela s postopkom oddaje javnega naročila, čeprav za projekt v veljavnem načrtu razvojnih programov ni imela načrtovanih sredstev, pogodbe z izbranim ponudnikom ni objavila v 48 dneh od oddaje javnega naročila na spletni strani, namenjeni izvajanju elektronskega javnega naročanja, naročilnici izdala po opravljenih storitvah, pred izplačilom ni preverila pravnega temelja in višine obveznosti, ki izhajata iz verodostojne knjigovodske listine, pri pripravi poročil v postopkih akreditacij in zunanjih evalvacij visokošolskih zavodov, študijskih programov in višjih strokovnih šol ni ocenila vzrokov za zamude na način, ki bi omogočil oceno dopustnosti uveljavljanja pogodbene kazni, v pogodbo o opravljanju storitev prevajanja ni vključila protikorupcijske klavzule, plačil obveznosti ni izvedla v predpisanih rokih, proračuna ni predobremenila v celotnem znesku prevzete obveznosti in v zahtevanem 5-dnevnem roku in prevzemala obveznosti prek dovoljenega obsega prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let.

Računsko sodišče je opozorilo na dileme glede pravno-organizacijske oblike Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu in ji podalo priporočila za izboljšanje poslovanja ter zahtevalo predložitev odzivnega poročila, v katerem mora Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu izkazati, da je pričela z izvajanjem aktivnosti za sklenitev dogovorov z zaposlenimi o vračilih preveč izplačanih stroškov prevoza na delo in z dela.

Deli vsebino