Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost poslovanja Državnega odvetništva Republike Slovenije v letu 2021

Zadnja sprememba:
24. 11. 2022

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti poslovanja Državnega odvetništva Republike Slovenije v letu 2021.

Revidirano obdobje:
2021

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 320-1/2022/2
Datum: 11. 1. 2022

Opombe:

Pravilnost poslovanja Državnega odvetništva Republike Slovenije

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Državnega odvetništva Republike Slovenije.

Cilj revizije je bil izrek mnenja o pravilnosti poslovanja Državnega odvetništva Republike Slovenije v letu 2021.Računsko sodišče je o pravilnosti poslovanja Državnega odvetništva Republike Slovenije v letu 2021 izreklo mnenje s pridržkom.

Na segmentu plač in drugih izdatkov zaposlenim je računsko sodišče ugotovilo, da je Državno odvetništvo Republike Slovenije pri 1 delovnem mestu določilo prenizek izhodiščni plačni razred v aktu o sistemizaciji, 17 zaposlenim izplačalo prenizek dodatek za delovno dobo in javni uslužbenki izplačalo previsok položajni dodatek, nepravilno odmerilo dodatni dan dopusta za delo v težjih delovnih pogojih, zaposleni povrnilo previsoke stroške javnega prevoza, izplačalo regres za prehrano tudi za dneve, ko so javni uslužbenci delali manj kot 4 ure, in ni zagotovilo, da bi 2 zaposleni izpolnjevali pogoje za dostop do tajnih podatkov.

Na segmentu delnih tekočih in investicijskih odhodkov je računsko sodišče ugotovilo, da Državno odvetništvo Republike Slovenije v postopku javnega naročanja ni vključilo meril, ki se nanašajo na socialne vidike, in ni opredelilo okoljskih vidikov, za različno dobavo blaga in izvedbo storitev ni izvedlo postopkov oddaje javnega naročila, prevzemalo je obveznosti, čeprav niso bili izpolnjeni vsi s predpisi določeni pogoji, pred plačilom računov ni preverjalo pravnega temelja in višine obveznosti, sredstva proračuna je porabilo za storitve, ki niso bile nujne za izvajanje nalog, v pogodbo ni vključilo protikorupcijske klavzule, obveznosti v sistemu MFERAC je evidentiralo z uporabo obrazca finančno ovrednotenega programa (obrazec FOP) in ni zagotovilo podpisa na 2 odredbah za izplačilo.

Računsko sodišče je Državnemu odvetništvu Republike Slovenije podalo priporočilo za izboljšanje poslovanja, ni pa zahtevalo predložitve odzivnega poročila, saj je Državno odvetništvo Republike Slovenije med revizijskim postopkom sprejelo ustrezne popravljalne ukrepe za odpravo razkritih nepravilnosti.

 

Deli vsebino