Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost dela poslovanja Občine Ruše v letih 2018 in 2019

Zadnja sprememba:
7. 9. 2021

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti dela poslovanja občine v letih 2018 in 2019

Revidirano obdobje:
2018 in 2019

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-3/2020/3
Datum: 28. 5. 2020

Opombe:

Pravilnost dela poslovanja Občine Ruše

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Ruše v letih 2018 in 2019 ter občini izreklo negativno mnenje.

Pomembnejše nepravilnosti so bile ugotovljene na področju priprave proračuna in zaključnega računa proračuna ter izvrševanja proračuna (pomanjkljiva priprava posameznih proračunskih dokumentov, nepravilnosti pri začasnem financiranju), prodaj nepremičnega premoženja in oddaj prostorov v najem (nepravilnosti pri oddaji poslovnih prostorov v brezplačno uporabo, občina ni zaračunavala uporabnine, cenika ni sprejel župan, nepravilnosti pri postopku oddaje stvarnega premoženja v najem, skrbnik pravnega posla ni bil določen), javnih naročil pri investicijskih odhodkih (premalo zagotovljenih sredstev za investicijo, občina ni razpolagala z ustrezno investicijsko dokumentacijo, nepravilno vodenje postopkov, neustrezna finančna zavarovanja, nepravilnosti pri pošiljanju obvestil o spremembi pogodbe o izvedbi javnega naročila), tekočih transferov nepridobitnim organizacijam in ustanovam (neustrezno določena merila za dodelitev sredstev, dodeljena sredstva brez javnega razpisa) ter zadolževanja (nepravilnosti pri določitvi obsega zadolževanja pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine in pri pridobivanju podatkov o stanju zadolženosti pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine).

Računsko sodišče je Občini Ruše podalo priporočila za izboljšanje poslovanja.

Deli vsebino