Računsko sodišče je revidiralo pravilnost dela poslovanja Občine Ankaran v letu 2018 ter občini izreklo negativno mnenje.
Pomembnejše nepravilnosti so bile ugotovljene na področju priprave proračuna in zaključnega računa proračuna ter izvrševanja proračuna (pomanjkljiva priprava posameznih proračunskih dokumentov, nepravilnosti pri prerazporejanju sredstev, nepravilnosti pri prevzemanju obveznosti), prodaj nepremičnega premoženja in oddaj prostorov v najem (evidenca nepremičnega premoženja in načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem nista popolna), javnih naročil pri investicijskih odhodkih (neustrezna finančna zavarovanja, nepravilno vodenje postopka, premalo zagotovljenih sredstev, ni razpolagala z ustrezno investicijsko dokumentacijo, ni dosledno izvajala plačil podizvajalcem, ni izvajala nadzora nad izvajanjem pogodb, nepravilnosti pri sklepanju pogodb in dodatkov k pogodbam), tekočih transferov nepridobitnim organizacijam in ustanovam (ni sprejela ustreznih dokumentov za dodelitev sredstev na področju športa, neustrezno določena merila za dodelitev sredstev, dodeljena sredstva oziroma zagotovljena uporaba javnih površin brez javnega razpisa, nepravilnosti pri vodenju postopkov in sklepanju pogodb), zadolževanja (prevzela je obveznosti, ki po vsebini pomenijo zadolžitev brez podlage v predpisih), dejavnosti režijskega obrata (v občinskem odloku je opredelila izvajanje gostinske dejavnosti, za kar ni imela podlage v predpisih), odhodkih za odvetniške in svetovalne storitve ter delu po podjemnih pogodbah (financiranje storitev, ki niso v pristojnosti občine, sklenitev podjemnih pogodb z elementi delovnega razmerja, pred izplačilom ni preverila pravnega temelja in višine obveznosti).
Računsko sodišče je od Občine Ankaran zahtevalo predložitev odzivnega poročila, v katerem mora občina izkazati popravljalne ukrepe za odpravo ugotovljenih nepravilnosti, in podalo priporočila za izboljšanje poslovanja.