Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost dela poslovanja Občine Mislinja v letu 2017

Zadnja sprememba:
13. 2. 2019

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Pravilnost dela poslovanja občine v letu 2017

Revidirano obdobje:
od 1. 1. 2017 do 31. 12. 2017

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-1/2018/2
Datum: 26. 1. 2018

Opombe:

Pravilnost dela poslovanja Občine Mislinja

Revidirali smo pravilnost poslovanja Občine Mislinja v letu 2017 v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna ter izvrševanje proračuna, prodaje nepremičnega premoženja in oddaje prostorov v najem, delovno uspešnost in dodatke k osnovnim plačam javnih uslužbencev, javna naročila pri investicijskih odhodkih, tekoče transfere nepridobitnim organizacijam in ustanovam ter zadolževanje, in občini izrekli mnenje s pridržkom.

Na revidiranih področjih smo med drugim ugotovili nepravilnosti, ki so se nanašale na nepopolnost priprave posameznih proračunskih dokumentov ter na pomanjkljive objave javnih razpisov in pomanjkljivo razpisno dokumentacijo na določenih področjih dodeljevanja tekočih transferov nepridobitnim organizacijam in ustanovam. Ugotovili smo tudi, da je občina določila prenizki ceni za prodajo stavbnih zemljišč, da je oddala prostore v brezplačno uporabo oziroma najem, čeprav za to niso bili izpolnjeni pogoji, da kljub temu, da pogodbena stranka ni upoštevala določil sklenjene pogodbe, ni začela postopka za prenehanje pogodbe, da ni zaračunala zakonitih zamudnih obresti, da je vršilcu dolžnosti direktorja občinske uprave izplačala dodatek za delo preko polnega delovnega časa, da je prevzela več obveznosti, kot je imela načrtovanih sredstev v proračunu, in obveznosti za dela, ki niso bila naročena, da je prejemniku, ki ni izpolnjeval pogoja iz javnega razpisa za sofinanciranje, dodelila in izplačala sredstva, da je dodelila in izplačala del sredstev tekočih transferov brez izvedbe javnega razpisa, da z nekaterimi prejemniki sredstev tekočih transferov ni sklenila pogodb o dodelitvi sredstev, da ni sprejela lokalnega programa za kulturo, da ni v celoti izvajala nadzora nad zadolževanjem pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine ter da je Ministrstvu za finance prepozno in nepravilno poročala o stanju zadolženosti občine in pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine.

Računsko sodišče je Občini Mislinja podalo priporočila za izboljšanje poslovanja, ni pa zahtevalo predložitve odzivnega poročila, saj je občina med revizijskim postopkom, kjer je bilo mogoče, sprejela ustrezne popravljalne ukrepe za odpravo razkritih nepravilnosti oziroma ukrepe, ki bodo zmanjšali možnost nastajanja istovrstnih nepravilnosti v prihodnje.

Deli vsebino