Velikost pisave

Za dodatno povečavo pisave lahko uporabite tudi:

CTRL + za povečavo
CTRL - za pomanjšavo

 

V primeru težav pri dostopanju do informacij nam te lahko sporočite na webmaster.rsrs@rs-rs.si, zaželeni pa so tudi vaši predlogi in povratne informacije glede uporabniške izkušnje dostopnosti na spletni strani.

Dostopnost

Vsebina spletišča računskega sodišča je zasnovana z namenom zagotoviti univerzalno dostopnost objavljenih informacij komurkoli, kadarkoli in brezplačno. Ker univerzalno dostopnost omejujejo predvsem zdravstvene omejitve uporabnikov spletišča (te obsegajo predvsem vidne, motorične, slušne, kognitivne in jezikovne omejitve, ipd.) ter tehnične omejitve, smo le-tem posvetili posebno pozornost in skušali spletišče v čim večji meri prilagoditi, zato upoštevamo naslednja priporočila:

  • uporabljamo pisave, ki jim je mogoče povečati velikost,
  • pomembne slike so opremljene z opisi,
  • ne uporabljamo premikajočih slik (GIF),
  • imena povezav so opisna,
  • videoposnetki so večinoma opremljeni s podnapisi.

Spletišče je optimizirano za uporabo na različnih vrstah naprav (računalnik, tablica, mobilni telefon) in za različne spletne brskalnike in operacijske sisteme. Zaradi boljše podpore za osebe s posebnimi potrebami vam priporočamo uporabo najnovejše različice spletnih brskalnikov, kadarkoli je to mogoče. Kljub temu da si prizadevamo v čim večji možni meri povečati dostopnost in uporabnost našega spletišča, pa vsi elementi ne omogočajo optimizacije za popolno dostopnost. Zato določene objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.

    Več o tem v Izjavi o dostopnosti >

    Revizija

    Poslovanje družbe TELEKOM SLOVENIJE, d.d.

    Zadnja sprememba:
    23. 1. 2024

    Podatki o reviziji

    Revidiranec/ci:

    Cilj revizije:

    Izrek mnenja o učinkovitost poslovanja družbe TELEKOM SLOVENIJE, d.d.

    Revidirano obdobje:
    od 1. 1. 2019 do 31. 10. 2022

    Sklep o reviziji:
    Številka sklepa: 3262-1/2021/6
    Datum: 14. 4. 2021
    Sprememba sklepa:
    št. 3262-1/2021/15 z dne 8. 11. 2022

    Opombe:

    Učinkovitost dela poslovanja družbe Telekom Slovenije, d.d.

    Računsko sodišče je izvedlo revizijo učinkovitosti dela poslovanja družbe Telekom Slovenije, d.d. v obdobju od 1. 1. 2019 do 31. 10. 2022. Po mnenju računskega sodišča je bilo poslovanje Telekoma Slovenije v delu, ki se nanaša na določanje in izplačevanje prejemkov ter določanje in zagotavljanje drugih pravic poslovodnim osebam, direktorjem organizacijskih enot in poslovodjem odvisnih družb, na oglaševanje, na sponzorstva in donatorstva, na upravljanje ter prodaje in nakupe odvisnih družb, na investicije v projekte novi viri prihodkov in na kabelsko retransmisijo, delno učinkovito.

     

    Telekom Slovenije prejemkov in drugih pravic, ki jih je določal v pogodbah o zaposlitvah, do sprejema politike prejemkov ni imel enotno urejenih v notranjih dokumentih, zato je poslovodnim osebam zagotavljal več pravic, kot jih je bil dolžan, posebej v primerih sporazumnih prekinitev pogodb o zaposlitvi ob prenehanju mandatov. Poslovodnim osebam matične družbe, odvisnih družb in direktorjem organizacijskih enot je ne glede na izkazane potrebe nudil zaposlitev za nedoločen čas na najbolje plačanih delovnih mestih po končanju mandatov. V primeru ene odvisne družbe je s poslovodno osebo za isto delo sklenil 2 pogodbi, po katerih so obračunani prejemki presegali višino prejemkov predsednika uprave celotne Skupine Telekom Slovenije.

    Pri naročanju oglaševalskih storitev Telekom Slovenije ni izkazal uporabe kriterijev pri delitvi sredstev za zakupe oglasnih prostorov med posamezne vrste medijev, odločitve o izboru izvajalcev in potrditvi medijskih načrtov pa so bile premalo utemeljene. Zaradi zavez, ki jih je v zvezi z oglaševanjem dal na drugih področjih poslovanja, je enemu izmed medijev namenil nesorazmerno velik delež sredstev za zakupe oglasnih prostorov glede na takratno gledanost medija. Na področju sponzorstev in donatorstev ni zagotovil, da bi bil postopek obravnavanja in izbora vlog, ki je bil objavljen na spletni strani, dovolj jasen, pri objavi meril pa tudi ni sledil opredeljenim merilom v notranjem aktu. Komisija, ki je odločala o dodelitvi sredstev, je obravnavala tudi nepopolne vloge, svojih odločitev pa ni zadostno utemeljila.

    Za upravljanje odvisnih družb ni imel določenih temeljnih načel in ciljev, ki jih namerava uresničiti s posamezno odvisno družbo, niti ni določil večletnih strateških usmeritev. S postopki prodaje odvisnih družb je pričel, čeprav to ni bilo predvideno v strateških poslovnih načrtih, prav tako v internih aktih ni imel določenega postopka prodaje, kar je onemogočalo ugotavljanje odmikov in ukrepanje ob zaznanih nepravilnostih.

    Telekom Slovenije je nove poslovne priložnosti iskal tudi izven svoje osnovne dejavnosti, pri tem pa je zaradi pomanjkljivega in nerealnega načrtovanja, nedoslednega spoštovanja notranjih pravil in prevelike odvisnosti od poslovnih partnerjev z novimi projekti ustvarjal izgubo in je zato nekatere že ukinil.

    Na področju programskih televizijskih pravic ni imel izdelane celovite poslovne in programske strategije, področja ni opredelil niti v strateških poslovnih načrtih. Poleg tega ni uspel zagotoviti, da bi za programe plačeval nadomestilo za kabelsko retransmisijo, ki bi bilo sorazmerno z vnaprej določenimi kriteriji, kot je na primer gledanost televizijskih programov. Razvrščanje programov v shemo ni potekalo na podlagi jasnih in vnaprej izdelanih kriterijev.

    Računsko sodišče je Telekomu Slovenije podalo priporočila za izboljšanje poslovanja, ni pa zahtevalo predložitve odzivnega poročila, saj je družba že med revizijskim postopkom izvedla več predlaganih popravljalnih ukrepov za odpravo nesmotrnosti poslovanja, kar bo zmanjšalo možnost nastajanja istovrstnih nesmotrnosti v prihodnje.

    Deli vsebino