Velikost pisave

Za dodatno povečavo pisave lahko uporabite tudi:

CTRL + za povečavo
CTRL - za pomanjšavo

 

V primeru težav pri dostopanju do informacij nam te lahko sporočite na webmaster.rsrs@rs-rs.si, zaželeni pa so tudi vaši predlogi in povratne informacije glede uporabniške izkušnje dostopnosti na spletni strani.

Dostopnost

Vsebina spletišča računskega sodišča je zasnovana z namenom zagotoviti univerzalno dostopnost objavljenih informacij komurkoli, kadarkoli in brezplačno. Ker univerzalno dostopnost omejujejo predvsem zdravstvene omejitve uporabnikov spletišča (te obsegajo predvsem vidne, motorične, slušne, kognitivne in jezikovne omejitve, ipd.) ter tehnične omejitve, smo le-tem posvetili posebno pozornost in skušali spletišče v čim večji meri prilagoditi, zato upoštevamo naslednja priporočila:

  • uporabljamo pisave, ki jim je mogoče povečati velikost,
  • pomembne slike so opremljene z opisi,
  • ne uporabljamo premikajočih slik (GIF),
  • imena povezav so opisna,
  • videoposnetki so večinoma opremljeni s podnapisi.

Spletišče je optimizirano za uporabo na različnih vrstah naprav (računalnik, tablica, mobilni telefon) in za različne spletne brskalnike in operacijske sisteme. Zaradi boljše podpore za osebe s posebnimi potrebami vam priporočamo uporabo najnovejše različice spletnih brskalnikov, kadarkoli je to mogoče. Kljub temu da si prizadevamo v čim večji možni meri povečati dostopnost in uporabnost našega spletišča, pa vsi elementi ne omogočajo optimizacije za popolno dostopnost. Zato določene objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.

    Več o tem v Izjavi o dostopnosti >

    Revizija

    Drugi tir železniške povezave na odseku Divača–Koper

    Zadnja sprememba:
    8. 6. 2022

    Podatki o reviziji

    Revidiranec/ci:

    Cilj revizije:

    Izrek mnenja o učinkovitosti poslovanja Vlade Republike Slovenije in Ministrstva za infrastrukturo pri vzpostavitvi podlag za gradnjo in gospodarjenje z drugim tirom in pri izvajanju nadzora.

    Izrek mnenja o učinkovitosti poslovanja Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo in družbe 2TDK, Družbe za razvoj projekta, d. o. o., pri izvajanju nalog v zvezi z drugim tirom.

    Revidirano obdobje:
    od 1. 1. 2015 do 30. 6. 2020

    Sklep o reviziji:
    Številka sklepa: 3262-1/2019/14
    Datum: 8. 7. 2020

    Opombe:

    Učinkovitost priprave in izvedbe projekta drugi tir železniške proge Divača–Koper

    Računsko sodišče je izvedlo revizijo učinkovitosti priprave in izvedbe projekta drugi tir železniške proge Divača–Koper v obdobju od 1. 1. 2015 do 30. 6. 2020. Računsko sodišče meni, da Vlada Republike Slovenije in Ministrstvo za infrastrukturo pri vzpostavljanju podlag za gradnjo in gospodarjenje z drugim tirom nista bila učinkovita, ker v strateških načrtih nista predvidela aktivnosti za proučitev upravičenosti dvotirnosti proge. Vlada je 2TDK, Družbo za razvoj projekta, d.o.o. ustanovila prehitro, s predlogom posebnega zakona samo za drugi tir je parcialno urejala izvedbo investicije v javno železniško infrastrukturo, pri čemer ministrstvo ni zagotovilo primerne javne razprave. Prav tako ob potrditvi investicijskega programa ni bila zaprta finančna konstrukcija projekta. Vlada in ministrstvo sta bila delno učinkovita pri nadziranju izvajanja projekta. Ministrstvo namreč ni zagotovilo, da bi mu Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo (DRSI) redno poročala o izvajanju svojih nalog, in zato ni moglo pregledovati, usmerjati in nadzirati realizacije aktivnosti. Vlada bi morala še pred ustanovitvijo Projektnega sveta za civilni nadzor nad izvajanjem projekta proučiti, ali mu lahko zagotovi pogoje za njegovo učinkovito delovanje.

     

    DRSI kot investitor ni bila učinkovita, ker v obdobju, ko je vodila investicijo, ni zagotovila potrjenega investicijskega programa, ni imela vzpostavljenih notranjih kontrol za preverjanje ustreznosti dobavljenih študij, njihove vsebinske popolnosti in nadaljnje uporabnosti in ni izkazala upravičenosti izvedbe naročil pravnih, svetovalnih storitev in storitev medijske podpore, namenjene vzpostavitvi pogojev za realizacijo projekta prek družbe 2TDK. DRSI ni zasledovala zgolj cilja izpolnjevanja investitorskih obveznosti, ampak tudi zagotavljanja likvidnosti družbi 2TDK.
    2TDK je bila kot investitor delno učinkovita, ker pred začetkom izvajanja postopkov javnega naročanja ali njihovim prevzemom ni vzpostavila notranjih pravil, podlag in procesov.
    Računsko sodišče je vladi in DRSI podalo priporočila za izboljšanje poslovanja, od vlade pa zahteva tudi pripravo odzivnega poročila.

     

    Deli vsebino