Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012 v Občini Renče Vogrsko

Zadnja sprememba:
22. 12. 2014

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012

Revidirano obdobje:
2012

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-17/2013/2
Datum: 26. 8. 2013

Opombe:

Pravilnost poslovanja Občine Renče-Vogrsko v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Renče-Vogrsko v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012. Cilj revizije je bil izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v letu 2012 v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov. 

Računsko sodišče je o pravilnosti poslovanja Občine Renče-Vogrsko v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012, izreklo mnenje s pridržkom, ker Občina Renče-Vogrsko ni poslovala v skladu s predpisi v naslednjih primerih:

  • za javno naročilo prevoza učencev osnovne šole ni sestavila končnega poročila o oddaji javnega naročila in ni objavila obvestila o oddaji javnega naročila; prevzela je obveznosti za plačilo prevoza učencev z rednim linijskim prevozom, ne da bi z izvajalcem prevozov sklenila pogodbo (izplačila v skupnem znesku 2.272 evrov);
  • financirala je storitve namestitve v nadomestnih oblikah bivanja in oskrbe izven mreže javne službe, čeprav občinski svet ni sprejel odločitve, da občina financira tudi storitve institucionalnega varstva, kadar se izvajajo izven okvira javne službe;
  • javnemu zavodu je zagotavljala sredstva v višini cene programa za število otrok, ki predstavlja razliko med dejanskim številom otrok v oddelku in največjim normativnim številom, čeprav ni bila njegova ustanoviteljica;
  • župan ni sprejel sklepa o začetku postopka za izbiro kulturnih programov in projektov; v objavi javnega razpisa in razpisni dokumentaciji ni navedla načina uporabe oziroma vrednotenja treh meril (izplačilo v skupnem znesku 24.529 evrov);
  • v dveh objavah javnega razpisa ni navedla datuma odpiranja vlog za dodelitev sredstev, v eni objavi javnega razpisa pa tudi ne meril za dodelitev sredstev za en razpisan sklop (izplačilo v skupnem znesku 10.420 evrov); v dveh primerih v razpisni dokumentaciji ni navedla, kdo s sklepom odloči o dodelitvi sredstev in kdo o pritožbi zoper sklep o dodelitvi sredstev; v enem primeru razpisna dokumentacija ni vsebovala vzorca pogodbe; v enem primeru v razpisni dokumentaciji ni navedla meril za dodelitev sredstev za en razpisan sklop (izplačilo v skupnem znesku 10.420 evrov), pri dveh programih pa ni navedla načina uporabe meril (izplačilo v skupnem znesku 11.782 evrov); komisija ocenjevanja vlog za programe športa ni opravila na podlagi meril, ki so bila navedena v javnem razpisu oziroma razpisni dokumentaciji (izplačilo v skupnem znesku 72.665 evrov); štirim prejemnikom na različnih področjih je dodelila sredstva v skupnem znesku 3.300 evrov in pokrivala stroške za uporabo telovadnice za čas, ko so jo uporabljali izvajalci letnega programa športa, ne da bi prej izvedla javni razpis;
  • s 14 prejemniki sredstev ni sklenila pogodb o dodelitvi sredstev; ni sprejela letnega programa tehnične kulture;
  • sredstev za financiranje političnih strank ni nakazala politični stranki, ki je kandidirala kandidatke oziroma kandidate na zadnjih volitvah občinskega sveta in je dobila najmanj 50 odstotkov glasov, potrebnih za izvolitev enega svetnika (politični stranki je pripadal znesek 175 evrov);
  • ni izvajala nalog usklajevanja programov dela in finančnih načrtov javnega zavoda ter ni izvajala celovitega nadzora nad poslovanjem javnega zavoda.

Računsko sodišče je Občini Renče-Vogrsko podalo priporočili za izboljšanje poslovanja, odzivnega poročila pa ni zahtevalo, ker so bile že med revizijskim postopkom, kjer je bilo mogoče, odpravljene razkrite nepravilnosti oziroma sprejeti ustrezni popravljalni ukrepi.

Deli vsebino