Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012 - Občina Lukovica

Zadnja sprememba:
15. 1. 2015

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012

Revidirano obdobje:
2012

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-9/2013/3
Datum: 18. 4. 2013

Opombe:

Pravilnost poslovanja Občine Lukovica v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Lukovica v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012. Cilj revizije je bil izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v letu 2012 v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov. 

Računsko sodišče je o pravilnosti poslovanja Občine Lukovica v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012, izreklo mnenje s pridržkom, ker Občina Lukovica ni poslovala v skladu s predpisi v naslednjih primerih:

  • pri določitvi ocenjene vrednosti javnega naročila ni upoštevala celotnega trajanja javnega razpisa; javno naročilo storitev prevozov učencev je oddala dvema izvajalcema (izplačilo v skupnem znesku 91.712 evrov) na podlagi ekonomsko najugodnejše ponudbe, ne da bi posamezna merila opisala in ovrednotila; javno naročilo storitev prevozov učencev za sklop 2 je oddala na podlagi meril, ki so bila ovrednotena šele v postopku ocenjevanja ponudb, iz postopka izvedenega javnega naročila pa je razvidno, da je bil ponudnik izbran na nepregleden način (izplačilo v znesku 39.741 evrov); za javno naročilo storitev prevozov učencev ni sestavila končnega poročila o oddaji javnega naročila, obvestilo o oddaji javnega naročila pa je na portalu javnih naročil objavila prepozno; v odločitvi o oddaji javnega naročila storitev prevozov učencev za sklop 2 ni navedla ugotovitev in razlogov za svojo odločitev; storitev prevozov učencev je oddala dvema izvajalcema (izplačilo v skupnem znesku 91.712 evrov), ne da bi izvedla enega od predpisanih postopkov javnega naročanja;
  • pred plačilom ni mogla v celoti preveriti višine obveznosti za stroške storitev v zavodih za odrasle;
  • ni sprejela lokalnega programa za kulturo; župan ni sprejel sklepa o začetku postopka javnega razpisa za sofinanciranje programov na področju kulture; objava javnega razpisa ni vsebovala kriterijev za sofinanciranje programov na področju kulture; štirim izvajalcem kulturnih programov je dodelila sredstva v skupnem znesku 4.817 evrov, ne da bi prej izvedla javni razpis oziroma javni poziv;
  • v objavi javnega razpisa na področju športa ni navedla vrste meril, v razpisni dokumentaciji pa ni navedla vrste meril, načina uporabe in pomena posameznih meril; štirim prejemnikom na različnih področjih je dodelila sredstva v skupnem znesku 2.661 evrov, ne da bi prej izvedla javni razpis; trem izvajalcem športnih programov je dodelila sredstva v skupnem znesku 2.200 evrov, ne da bi prej izvedla javni razpis;
  • prejemniku je dodelila in izplačala 200 evrov, čeprav javnofinančni predpisi tega ne dovoljujejo.

Računsko sodišče je Občini Lukovica podalo priporočilo za izboljšanje poslovanja, odzivnega poročila pa ni zahtevalo, ker so bile že med revizijskim postopkom, kjer je bilo mogoče, odpravljene razkrite nepravilnosti oziroma sprejeti ustrezni popravljalni ukrepi.

Deli vsebino