Velikost pisave

Za dodatno povečavo pisave lahko uporabite tudi:

CTRL + za povečavo
CTRL - za pomanjšavo

 

V primeru težav pri dostopanju do informacij nam te lahko sporočite na webmaster.rsrs@rs-rs.si, zaželeni pa so tudi vaši predlogi in povratne informacije glede uporabniške izkušnje dostopnosti na spletni strani.

Dostopnost

Vsebina spletišča računskega sodišča je zasnovana z namenom zagotoviti univerzalno dostopnost objavljenih informacij komurkoli, kadarkoli in brezplačno. Ker univerzalno dostopnost omejujejo predvsem zdravstvene omejitve uporabnikov spletišča (te obsegajo predvsem vidne, motorične, slušne, kognitivne in jezikovne omejitve, ipd.) ter tehnične omejitve, smo le-tem posvetili posebno pozornost in skušali spletišče v čim večji meri prilagoditi, zato upoštevamo naslednja priporočila:

  • uporabljamo pisave, ki jim je mogoče povečati velikost,
  • pomembne slike so opremljene z opisi,
  • ne uporabljamo premikajočih slik (GIF),
  • imena povezav so opisna,
  • videoposnetki so večinoma opremljeni s podnapisi.

Spletišče je optimizirano za uporabo na različnih vrstah naprav (računalnik, tablica, mobilni telefon) in za različne spletne brskalnike in operacijske sisteme. Zaradi boljše podpore za osebe s posebnimi potrebami vam priporočamo uporabo najnovejše različice spletnih brskalnikov, kadarkoli je to mogoče. Kljub temu da si prizadevamo v čim večji možni meri povečati dostopnost in uporabnost našega spletišča, pa vsi elementi ne omogočajo optimizacije za popolno dostopnost. Zato določene objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.

    Več o tem v Izjavi o dostopnosti >

    Revizija

    Revizija učinkovitosti sistema za črpanje sredstev iz Evropskega socialnega sklada na Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve

    Zadnja sprememba:
    12. 7. 2006

    Podatki o reviziji

    Revidiranec/ci:

    Cilj revizije:

    Učinkovitost sistema za črpanje sredstev iz Evropskega socialnega sklada za izvajanje ukrepa 2.4. spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti v letih 2004 in 2005

    Revidirano obdobje:
    2004

    Sklep o reviziji:
    Številka sklepa: 1220-2/2005-5
    Datum: 19. 10. 2005

    Opombe:

    Porevizijsko poročilo o popravljalnih ukrepih Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve

    Deli vsebino

    Revizijsko poročilo o učinkovitosti sistema za črpanje sredstev iz Evropskega socialnega sklada za izvajanje ukrepa 2.4 – spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti v letih 2004 in 2005

    Z vstopom v Evropsko unijo je Slovenija postala prejemnica sredstev evropskih strukturnih skladov. V programskem obdobju 2004-2006 je v okviru Enotnega programskega dokumenta upravičena do 237 mio evrov (57 mlrd SIT) iz strukturnih skladov EU. Za izvajanje druge prednostne naloge je v celoti namenjenih 73 mio evrov (17 mlrd SIT).

    Vrhovna državna revizorka mag. Andreja jerina

    Z leve: dr. Kranjc, g. Vesel in mag. Jerina

    Na Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve (MDDSZ) ter na Zavodu RS za zaposlovanje (Zavod) smo preverjali učinkovitost sistema za črpanje sredstev iz Evropskega socialnega sklada (ESS) za izvajanje ukrepa 2.4 – Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti v letih 2004 in 2005. S to revizijo smo v delovno področje računskega sodišča uvedli novost in se odzvali potrebam, ki so nastale s članstvom v EU.

    MDDSZ in Zavod sta ukrep spodbujanja podjetništva v letu 2004 izvajala v sklopu štirih podaktivnosti, ki so zajemale usposabljanja in izobraževanja zaposlenih v sektorjih v prestrukturiranju in v perspektivnih sektorjih, z lokalnimi zaposlitvenimi programi ter s sofinanciranjem stroškov spodbujanja podjetništva.

    Ugotovili smo, da pri nekaterih aktivnostih ni realno pričakovati, da bi v programskem obdobju do 2006 lahko porabili večino sredstev, vsekakor pa ne načrtovanih sredstev.

    Ugotovitve revizije pa so tudi:

    • Odsotnost sistema projektnega vodenja revidiranih aktivnosti.
    • Velika nestabilnost sistema izvajanja predvsem v kadrovskem smislu, posledično pa zamude pri izvajanju aktivnosti.
    • Dolgotrajnost postopkov predvsem pri obravnavah vlog in dostavi dokazil o upravičenih stroških.
    • Počasno vzpostavljanje informacijskih sistemov.
    • Tveganja za povračilo sredstev iz proračuna EU pa se pomembno razlikujejo po posameznih podaktivnostih; področje usposabljanja in izobraževanja izkazuje kljub ugotovljenim pomanjkljivostim visoko stopnjo črpanja; pri lokalnih zaposlitvenih programih pa je ugotovljeno tveganje za (ne)črpanje visoko.
    • Ne dovolj domišljene podaktivnosti pred začetkom izvajanja.

    Računsko sodišče je na podlagi ugotovitev podalo naslednja priporočila:

    • Projektno vodenje izvajanja aktivnosti.
    • Pravočasna in ustrezna opredelitev upravičenih stroškov ter dokazil.
    • Vzpostavitev ustreznega informacijskega sistema za spremljanje izvajanja ESS.
    • Pravočasen sprejem skrbno izbranih aktivnosti za novo programsko obdobje 2007-2013.

    Na vzroke za premajhno učinkovitost črpanja sredstev in nujno odpravo pomanjkljivosti računsko sodišče opozarja predvsem zaradi novega programskega obdobja 2007-2013, v katerem bo Sloveniji iz strukturnih skladov na razpolago skoraj desetkrat več sredstev, kot jih je bilo v obdobju 2004-2006.

    Predstavitev revizije nacionalnega programa športa

    Z leve: dr. Kranjc, g. Vesel in mag. Jerina

    Deli vsebino