Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Urada predsednika Republike Slovenije(v nadaljevanju: urad predsednika) v letih 2008 in 2009.
Cilj revizije je bil podati mnenje o pravilnosti poslovanja urada predsednika v obdobju, na katero se nanaša revizija.
Računsko sodišče je o pravilnosti poslovanja urada predsednika v letih 2008 in 2009 izreklo mnenje s pridržkom, saj urad predsednika v posameznih primerih s področja določanja in obračunavanja plač in drugih stroškov dela, zaposlovanja ter javnega naročanja gradenj, blaga in storitev ni posloval v skladu s predpisi. Pri poslovanju urada predsednika tako izpostavljamo naslednje nepravilnosti:
- v objavah prostih delovnih mest ni navedel vseh oziroma enakih pogojev, kot jih določa sistemizacija;
- javnim uslužbencem je omogočil, da nadaljujejo z delom na delovnem mestu, kljub temu da niso izpolnjevali novo opredeljenih pogojev;
- prevzel in plačal je obveznosti za namene, ki niso bili predvideni v letnem načrtu pridobivanja stvarnega premoženja;
- oddal je več javnih naročil brez javnega razpisa oziroma se z razdelitvijo istovrstnih naročil v več sklopov javnemu razpisu izognil;
- v več primerih pri oddaji javnega naročila ni ravnal na način, ki bi zagotavljal spoštovanje temeljnih načel gospodarne, učinkovite in transparentne porabe javnih sredstev;
- prevzel je obveznosti za daljše obdobje oziroma je te poravnal v daljših časovnih rokih, kot so predpisani.
Urad predsednika je vse nepravilnosti, zaradi katerih bi bilo potrebno odzivno poročilo, odpravil med izvajanjem revizije, zato računsko sodišče odzivnega poročila ni zahtevalo.