Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost poslovanja Občine Krško v delu, ki se nanaša na delovanje občinskega sveta, porabo sredstev za reprezentanco in uporabo službenih plačilnih kartic

Zadnja sprememba:
7. 10. 2020

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti poslovanja Občine Krško v delu, ki se nanaša na delovanje občinskega sveta, porabo sredstev za reprezentanco in uporabo službenih plačilnih kartic, v letih 2015, 2016 in 2017

Revidirano obdobje:
od 1. 1. 2015 do 31. 12. 2017

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-27/2017/3 in št. 324-27/2017/7 z dne 20. 3. 2018
Datum: 24. 10. 2017

Opombe:

Pravilnost poslovanja Občine Krško v delu, ki se nanaša na delovanje občinskega sveta, sredstva za reprezentanco in uporabo službenih plačilnih kartic

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Krško v delu, ki se nanaša na delovanje občinskega sveta, sredstva za reprezentanco in uporabo službenih plačilnih kartic, v letih 2015, 2016 in 2017 ter občini izreklo mnenje s pridržkom.

Pri delovanju občinskega sveta je bilo ugotovljeno, da občina 2 članoma občinskega sveta ni izplačala sejnine za udeležbo na seji delovnega telesa občinskega sveta, 10 članom občinskega sveta in 3 članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, pa sejnin ni izplačala v roku. Ugotovljeno je bilo tudi, da je občina naročilnico za gostinske storitve izdala po že opravljeni storitvi.

Glede porabe sredstev za reprezentanco je bilo ugotovljeno, da občina do sprejema Pravilnika o porabi sredstev za reprezentanco v letu 2016 ni imela določenih namenov, za katere so se lahko porabljala sredstva za reprezentanco, in omejitev oziroma višine sredstev, ki so se lahko porabila za posamezen namen, ter tudi ni imela opredeljenega načina spremljanja porabe teh sredstev. Ugotovljeno je bilo tudi, da je občina plačala račune v skupnem znesku 18.682 EUR za opravljene storitve oziroma nakup blaga, ki glede na namen niso potrebni za delovanje občine, ter da ni zagotovila nadzora nad poslovanjem krajevnih skupnosti v delu, ki se nanaša na porabo sredstev za reprezentanco. Poleg tega ni bilo mogoče potrditi, da je bil del sredstev proračuna (v skupnem znesku 7.330 EUR) porabljen za izvajanje funkcij občine v smislu, kot to zahtevata drugi odstavek 2. člena in 7. člen Zakona o javnih financah, saj računsko sodišče v reviziji ni pridobilo revizijskih dokazov, da je občina kupljeno blago za pogostitve na delovnih sestankih župana in zaposlenih v občinski upravi dejansko porabila le za pogostitev zunanjih partnerjev, ne pa tudi članov organov občine in zaposlenih v občinski upravi. Poleg navedenega pa je računsko sodišče pridobilo revizijske dokaze, da so bili prejemniki novoletnih daril, daril danih ob drugih priložnostih in vstopnic, tudi zaposleni v občinski upravi in člani organov občine ter da so bili udeleženci pogostitev ob novem letu tudi člani sveta KS, ni pa razviden delež odhodkov, ki se nanaša na posamezne prejemnike daril oziroma udeležence pogostitev.

Pri uporabi službenih plačilnih kartic nepravilnosti niso bile ugotovljene.

Občina Krško je med revizijskim postopkom sprejela ustrezne popravljalne ukrepe za odpravo razkritih nepravilnosti, zato računsko sodišče ni zahtevalo predložitve odzivnega poročila, ji je pa podalo priporočila za izboljšanje poslovanja.

Deli vsebino