Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Kamnik v delu, ki se nanaša na delovanje občinskega sveta, sredstva za reprezentanco in uporabo službenih plačilnih kartic, v letih 2015, 2016 in 2017 ter občini izreklo mnenje s pridržkom.
Pri delovanju občinskega sveta je bilo ugotovljeno, da je občina izplačala več sredstev za zagotavljanje pogojev za delo članov svetniških skupin, kot je bilo dopustno, ter da je neupravičeno plačala račune za zagotavljanje administrativne in strokovne pomoči svetniškima skupinama in samostojnemu svetniku, kar je v skladu z veljavno zakonodajo naloga občine.
Glede porabe sredstev za reprezentanco je bilo ugotovljeno, da občina ni določila namenov, za katere se lahko porabljajo sredstva za reprezentanco, ni omejila oziroma določila višine sredstev, ki se lahko porabijo za posamezen namen, in ni opredelila načina spremljanja porabe teh sredstev. Ugotovljeno je bilo tudi, da je občina plačala račune v skupnem znesku 5.452 EUR za opravljene storitve oziroma nakup blaga, ki glede na namen niso potrebni za delovanje občine, da je 2 naročilnici izdala po že opravljenih storitvah in da je 5 računov, ki se nanašajo na krajevne skupnosti, plačala pred zapadlostjo, ter da ni zagotovila nadzora nad poslovanjem krajevnih skupnosti v delu, ki se nanaša na porabo sredstev za reprezentanco. Poleg tega ni bilo mogoče potrditi, da je bil del sredstev proračuna (v skupnem znesku 7.551 EUR) porabljen za izvajanje funkcij občine v smislu, kot to zahtevata drugi odstavek 2. člena in 7. člen Zakona o javnih financah, saj računsko sodišče ni pridobilo revizijskih dokazov, da je občina kupljeno blago za pogostitve na delovnih sestankih župana in zaposlenih v občinski upravi ter kupljeno blago za namen promocijskih in protokolarnih daril dejansko porabila le za pogostitev oziroma obdaritev poslovnih partnerjev, ne pa tudi članov organov občine in zaposlenih v občinski upravi. Poleg navedenega pa je računsko sodišče pridobilo revizijske dokaze, iz katerih je razvidno, da so bili prejemniki priložnostnih daril ob novem letu tudi člani organov občine in zaposleni v občinski upravi, ni pa razvidna vrednost daril, ki se nanaša na posamezne prejemnike daril.
Pri uporabi službenih plačilnih kartic pa pomembne nepravilnosti niso bile ugotovljene.
Občina Kamnik je med revizijskim postopkom sprejela ustrezne popravljalne ukrepe za odpravo razkritih nepravilnosti, zato računsko sodišče ni zahtevalo predložitve odzivnega poročila, ji je pa podalo priporočila za izboljšanje poslovanja.