Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost dela poslovanja Občine Izola v letu 2009

Zadnja sprememba:
22. 6. 2011

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti dela poslovanja občine v letu 2009.

Revidirano obdobje:
1. 1. 2009 do 31. 12. 2009

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-1/2010/4
Datum: 20. 1. 2010

Opombe:

Pravilnost dela poslovanja Občine Izola

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost dela poslovanja Občine Izola v letu 2009. Cilj revizije je bil izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v letu 2009 v delu, ki se nanaša na ravnanje z nepremičnim premoženjem, namenske prihodke na področju turizma, javna naročila investicijske narave ter zadolževanje.

Računsko sodišče je o pravilnosti dela poslovanja Občine Izola v letu 2009 izreklo negativno mnenje, ker občina ni poslovala v skladu s predpisi v naslednjih primerih:

  • za devetnajst postopkov oddaje nepremičnega premoženja v najem in dva postopka oddaje nepremičnega premoženja v brezplačno uporabo ni pripravila posamičnega programa; v šestnajstih primerih oddaje nepremičnega premoženja v najem ni pridobila cenitve nepremičnine, ki je bila predmet oddaje v najem (prihodek v letu 2009 v znesku 58.715 evrov); v 27 primerih oddaje nepremičnega premoženja v najem ni objavila namere o oddaji v najem (prihodek v letu 2009 v znesku 48.332 evrov);
  • v štirinajstih postopkih oddaje poslovnih prostorov v najem v javnem razpisu ni določila meril za vrednotenje ponudb (prihodek v letu 2009 v znesku 65.986 evrov); pri oddaji prodajnih mest v najem je določila in uporabila merila za vrednotenje ponudb, ki ne omogočajo preglednosti vodenja postopka javnega razpisa, gospodarne oddaje premoženja v najem ter enakopravne obravnave ponudnikov (prihodek v letu 2009 v znesku 17.310 evrov); sklenila je najemno pogodbo, ki ne vključuje vseh zahtev iz objave javnega razpisa (prihodek v letu 2009 v znesku 1.500 evrov);
  • oddala je stanovanje za opravljanje poslovne dejavnosti (prihodek v letu 2009 v znesku 2.665 evrov); v enem primeru oddaje poslovnega prostora v najem je prenesla pravice in obveznosti na drugo pravno osebo (prihodek v letu 2009 v znesku 2.239 evrov); v osmih primerih oddaje poslovnih prostorov v najem je sklenila najemno pogodbo za nedoločen čas (prihodek v letu 2009 v znesku 13.426 evrov);
  • v enem primeru oddaje poslovnega prostora v najem je zaračunavala najemniku prenizko najemnino (za leto 2009 prenizko zaračunana najemnina v znesku 14.784 evrov); v enem primeru oddaje poslovnega prostora v najem je najemniku znižala najemnino (za leto 2009 prenizko zaračunana najemnina v znesku 1.302 evra); v 22 primerih oddaje nepremičnega premoženja v najem najemnine ni usklajevala z indeksom cen življenjskih potrebščin;
  • v enem primeru pridobivanja nepremičnega premoženja je pridobila zemljišča v znesku 82.519 evrov, ki niso bila vključena v letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja;
  • v enem primeru razpolaganja z nepremičnim premoženjem je določila nižjo izhodiščno vrednost nepremičnine od ocenjene vrednosti (za 40.544 evrov); razpolagala je s stavbnim zemljiščem, ne da bi izvedla postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem (prihodek v letu 2009 v znesku 3.902.184 evrov);
  • ni vzpostavila popolne evidence o zemljiščih in stavbah v njeni lasti;
  • skupaj z občinama, s katerima sestavlja zaokroženo turistično območje, ni uredila razdelitve koncesijske dajatve od posebnih iger na srečo za leto 2009; v proračunu za leto 2009 ni načrtovala porabe namenskih sredstev na področju turizma po posameznih proračunskih postavkah; v zaključnem računu proračuna za leto 2009 ni obrazložila realizacije namenskih sredstev na področju turizma;
  • sklenila je soinvestitorsko pogodbo, ne da bi izvedla postopek javnega naročila (odhodek v letu 2009 v znesku 4.539.202 evrov); pridobila je bančno garancijo za odpravo napak in reklamacij v garancijskem roku v znesku 52.695 evrov, ki je za 2.086 evrov nižji od zahtevanega, in z rokom veljavnosti, ki je krajši od zahtevanega; pri izplačilih iz proračuna ni upoštevala zakonskih plačilnih rokov;
  • v odloku o proračunu za leto 2009 ni določila obsega zadolževanja pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine; ni v celoti izvajala nadzora nad zadolževanjem pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine.

Računsko sodišče je Občini Izola predlagalo priporočila za izboljšanje poslovanja, odzivnega poročila pa ni zahtevalo, ker so bile že med revizijskim postopkom, kjer je bilo to mogoče, odpravljene razkrite nepravilnosti oziroma sprejeti ustrezni popravljalni ukrepi.

Deli vsebino