Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Dodeljevanje tekočih transferov v Občini Bistrica ob Sotli v letu 2012

Zadnja sprememba:
15. 10. 2014

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012.

Revidirano obdobje:
2012

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-11/2013/2
Datum: 18. 6. 2013

Opombe:

Pravilnost poslovanja Občine Bistrica ob Sotli v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Bistrica ob Sotli v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012. Cilj revizije je bil izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v letu 2012 v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov.

Računsko sodišče je o pravilnosti poslovanja Občine Bistrica ob Sotli v delu, ki se nanaša na dodeljevanje tekočih transferov v letu 2012, izreklo mnenje s pridržkom, ker Občina Bistrica ob Sotli ni poslovala v skladu s predpisi v naslednjih primerih:

  • zaradi napačno določene ocenjene vrednosti javnega naročila ni uporabila pravilnega postopka oddaje javnega naročila (izvajalcu je plačala 54.390 evrov);
  • pred izplačilom ni mogla v celoti preveriti višine obveznosti iz računov za stroške storitev v zavodih za odrasle;
  • na podlagi dveh odločb, ki sta vsebovali določilo o zaznambi prepovedi odtujitve in obremenitve nepremičnin v korist občine, ni zagotovila vpisa teh zaznamb v zemljiško knjigo;
  • lokalnega programa za kulturo ni sprejela; župan ni sprejel sklepa o začetku postopka javnega razpisa za kulturo; razpisni rok za prijavo na javni razpis za kulturo je bil krajši od zakonsko določenega; objava javnega razpisa za kulturo ni vsebovala vseh obveznih sestavnih delov; trem izvajalcem kulturnih programov je dodelila sredstva v skupnem znesku 905 evrov, ne da bi prej izvedla javni razpis oziroma javni poziv;
  • pred izvedbo javnega razpisa in pred sklenitvijo pogodbe je Kulturnemu društvu Bistrica ob Sotli in Športnemu društvu Bistrica ob Sotli dodelila vsakemu po 1.000 evrov, Mladinskemu društvu Bistrica ob Sotli pa 4.000 evrov, pred izvedbo javnega razpisa in pred sklenitvijo pogodbe;
  • letnega programa športa ni sprejela; šestim izvajalcem športnih programov je dodelila sredstva v skupnem znesku 1.904 evre, ne da bi izvedla javni razpis;
  • objave javnih razpisov za šport, otroške in mladinske dejavnosti in na področju humanitarnih dejavnosti niso vsebovale vseh obveznih sestavnih delov; župan je s sklepom v strokovno komisijo imenoval člana, ki je bil s prejemnikom sredstev interesno povezan (prejemniku je dodelila sredstva v znesku 2.470 evrov); sedmim prejemnikom na različnih področjih je dodelila sredstva v skupnem znesku 2.914 evrov, ne da bi prej izvedla javni razpis;
  • s šestimi prejemniki na različnih področjih, ki so prejeli sredstva v znesku 739 evrov, ni sklenila pogodbe o dodelitvi sredstev;
  • izvajalcu storitve pomoč družini na domu je plačala dodatne storitve, ki niso bile dogovorjene s pogodbo, in sicer v skupnem znesku 822 evrov;
  • sredstev splošne proračunske rezervacije ob porabi ni razporedila v finančni načrt.

Računsko sodišče je Občini Bistrica ob Sotli podalo priporočilo za izboljšanje poslovanja, odzivnega poročila pa ni zahtevalo, ker so bile že med revizijskim postopkom, kjer je bilo mogoče, odpravljene razkrite nepravilnosti oziroma sprejeti ustrezni popravljalni ukrepi.

Deli vsebino