Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost dela poslovanja Občine Majšperk v letu 2016

Zadnja sprememba:
22. 11. 2018

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti dela poslovanja občine v letu 2016

Revidirano obdobje:
2016

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-24/2017/4
Datum: 18. 8. 2017

Opombe:

Pravilnost dela poslovanja Občine Majšperk

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Majšperk v letu 2016 v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna ter izvrševanje proračuna, delovno uspešnost in dodatke k osnovnim plačam javnih uslužbencev, javna naročila pri investicijskih odhodkih, tekoče transfere nepridobitnim organizacijam in ustanovam, zadolževanje in druga področja poslovanja, in ji izreklo mnenje s pridržkom.

Občina proračuna, rebalansov proračuna in zaključnega računa proračuna ni pripravila po funkcionalni klasifikaciji, obrazložitve proračuna občine za leto 2016 niso popolne, v splošnem in posebnem delu zaključnega računa proračuna občine za leto 2016 ni prikazala sprejetega proračuna preteklega leta in indeksa med realiziranim in sprejetim proračunom preteklega leta, poleg tega tudi poročilo o doseženih ciljih in rezultatih ni popolno.

Pri postopkih dodeljevanja tekočih transferov nepridobitnim organizacijam in ustanovam je sklepe o dodelitvi sredstev izvajalcem za sofinanciranje programov podpisal direktor občinske uprave, ne da bi ga županja za to pooblastila, prejemniku tekočih transferov na področju športa je dodelila in izplačala sredstva, preden je bil izveden javni razpis in preden je z njim sklenila pogodbo za dodelitev sredstev po izvedenem javnem razpisu, izvajalcu športnega programa je poleg sredstev, dodeljenih na podlagi javnega razpisa za šport, dodelila in izplačala sredstva, z izvajalcem športnega programa je sklenila pogodbo o dodelitvi sredstev v vrednosti nad 10.000 evrov brez DDV, v katero pa ni vključila protikorupcijske klavzule, določila je razpisni rok za prijavo na javni razpis na področju kulture, ki je bil krajši od enega meseca, dvema izvajalcema kulturnih programov je dodelila in izplačala sredstva, ne da bi prej sklenila pogodbo o dodelitvi sredstev, prejemniku na drugih področjih je pred izvedbo javnega razpisa in do sklenitve pogodbe dodelila in izplačala sredstva, osmim prejemnikom na različnih področjih delovanja je dodelila in izplačala sredstva, ne da bi prej izvedla javni razpis.

Občina od dveh javnih zavodov, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je, ni pravočasno pridobila podatkov o stanju njune zadolženosti na dan 31. 12. 2016, medtem ko od štirih javnih zavodov, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je, teh podatkov ni pridobila.

Občina je plačala vpis obveznega deleža v Vinarsko zadrugo Haloze, za kar ni imela pravne podlage v javnofinančnih predpisih.

Računsko sodišče je Občini Majšperk podalo priporočila za izboljšanje poslovanja.

Deli vsebino