Računsko sodišče je revidiralo učinkovitost poslovanja Vlade Republike Slovenije (v nadaljevanju: vlada) in Ministrstva za infrastrukturo ter uspešnost poslovanja Sklada za financiranje razgradnje Nuklearne elektrarne Krško in za odlaganje radioaktivnih odpadkov iz Nuklearne elektrarne Krško pri zagotavljanju sredstev za razgradnjo Nuklearne elektrarne Krško in za odlaganje radioaktivnih odpadkov iz Nuklearne elektrarne Krško v obdobju od leta 2010 do 2014.
Vlada je decembra 2009 sprejela Uredbo o državnem prostorskem načrtu in Ministrstvo za infrastrukturo je julija 2014 sprejelo Investicijski program za odlagališče nizko- in srednje radioaktivnih odpadkov v občini Krško brez sodelovanja Republike Hrvaške, zaradi česar obstaja tveganje, da bo morala Republika Slovenija plačati vsaj za 223 milijonov evrov več sredstev, kot če bi skušala doseči z Republiko Hrvaško skupni dogovor. Skupni dogovor z Republiko Hrvaško bo Republika Slovenija težko dosegla, saj 64 odstotkov stroškov odlagališča nizko- in srednjeradioaktivnih odpadkov predstavlja nadomestilo za omejeno rabo prostora. Vlada in Ministrstvo za infrastrukturo nista predpisala postopkov za sprejemanje odločitev glede nakupov in prodaj naložb sklada, sklad pa je konec leta 2010 in v začetku leta 2011 opravil nakupe in prodaje naložb v nasprotju z internimi akti, zato je skladu nastala poslovna škoda v razponu med 1.633.224 evrov in 2.216.599 evrov, sklad pa v letih 2010−2014 ni dosegel zahtevane donosnosti 4,29 odstotka iz Programa razgradnje NEK in odlaganja NSRAO in IJG. Sklad ob veljavnih predpisih ne bo pravočasno zbral zadosti sredstev za razgradnjo Nuklearne elektrarne Krško in za odlaganje radioaktivnih odpadkov iz Nuklearne elektrarne Krško. Računsko sodišče je od vseh treh revidirancev zahtevalo izvedbo popravljalnih ukrepov in podalo priporočila za učinkovitejše in uspešnejše poslovanje.