Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost poslovanja Občine Kočevje v letu 2010

Zadnja sprememba:
21. 12. 2012

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v letu 2010

Revidirano obdobje:
2010

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-5/2011
Datum: 24. 6. 2011

Opombe:

Pravilnost poslovanja Občine Kočevje v letu 2010

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Kočevje v letu 2010. Cilj revizije je bil izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v letu 2010.

Računsko sodišče je o pravilnosti poslovanja Občine Kočevje v letu 2010 izreklo negativno mnenje, ker občina ni poslovala v skladu s predpisi v naslednjih primerih:

  • sredstva v skupnem znesku 60.313 evrov je prerazporedila v neskladju z Odlokom o proračunu Občine Kočevje, prevzela je za 152.472 evrov več sredstev od načrtovanih sredstev v veljavnem proračunu in v načrtu razvojnih programov;
  • v enem primeru je razpolagala s stavbnim zemljiščem v vrednosti 11.554 evrov, ne da bi izvedla postopek razpolaganja, v sedmih postopkih prodaje nepremičnega premoženja ni objavila namere o sklenitvi neposredne pogodbe;
  • za štiri postopke oddaje poslovnega prostora v najem ni pripravila posamičnega programa, v dveh postopkih oddaje poslovnih prostorov v najem ni opravila cenitve poslovnih prostorov – v letu 2010 je bil znesek plačil 9.288 evrov –, v treh postopkih oddaje poslovnih prostorov v najem ni objavila namere o oddaji stvarnega premoženja v najem, v treh primerih sklenjenih najemnih pogodb ni imenovala skrbnika pravnega posla oziroma ga ni določila v pogodbi, v enem postopku oddaje poslovnega prostora v najem je najemniku poslovnega prostora zaračunala za 1.817 evrov prenizko najemnino;
  • ni sprejela odloka, ki bi podrobneje uredil način opravljanja storitev rednega vzdrževanja cest – v letu 2010 je bil znesek plačil 896.000 evrov –, in odloka, ki bi podrobneje uredil način opravljanja storitev tekočega vzdrževanja zelenic, parkov in drugih javnih površin – v letu 2010 je bil znesek plačil 142.418 evrov –, pripravila tudi ni letnega programa razvoja in vzdrževanja občinskih cest;
  • plačala je storitve rednega vzdrževanja cest v skupnem znesku 896.000 evrov in storitve tekočega vzdrževanja zelenic, parkov in drugih javnih površin v znesku 142.418 evrov, ne da bi imela za to sklenjene pogodbe, za plačilo izvedenih del v skupnem znesku 3.288 evrov pa ni izdala naročilnic ali sklenila pisnih pogodb; 
  • v dveh primerih je z javnim podjetjem sklenila "in-house" pogodbo za izvedbo investicij, ne da bi bili za to izpolnjeni pogoji – v letu 2010 je bil skupni znesek plačil 291.988 evrov –, v enem primeru ni objavila obvestila o oddaji javnega naročila na portalu javnih naročil; v enem primeru je s sklenitvijo aneksa k pogodbi za 82.903 evrov oziroma za 35,4 odstotka presegla vrednost prvotnega naročila, sklenila je aneks k pogodbi v znesku 8.039 evrov po izvršitvi del, evidenca javnih naročil ne vključuje vrednosti oddanih javnih naročil, pri plačilu obveznosti iz proračuna ni upoštevala zakonskih plačilnih rokov;
  • v enem primeru ni pridobila bančnih garancij za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v znesku 4.316 evrov, v sedmih primerih je pridobila neustrezna finančna zavarovanja v skupnem znesku 161.552 evrov, in sicer v prenizkem znesku oziroma s prekratkim rokom veljavnosti;
  • ni sprejela lokalnega programa za kulturo v javnem razpisu oziroma razpisni dokumentaciji za sofinanciranje kulturnih projektov ni določila načina uporabe meril in kriterijev za ocenjevanje in vrednotenje posameznih projektov.

Računsko sodišče je Občini Kočevje podalo priporočila za izboljšanje poslovanja, ki se nanašajo predvsem na notranje kontrole, odzivnega poročila pa ni zahtevalo, ker so bile že med revizijskim postopkom, če je bilo to mogoče, odpravljene razkrite nepravilnosti oziroma sprejeti ustrezni popravljalni ukrepi.

Deli vsebino