Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost dela poslovanja občine Naklo v letu 2011

Zadnja sprememba:
3. 12. 2013

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti dela poslovanja občine v letu 2011.

Revidirano obdobje:
Leto 2011

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-3/2012/2
Datum: 7. 2. 2012

Opombe:

Pravilnost dela poslovanja Občine Naklo

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost dela poslovanja Občine Naklo v letu 2011. Cilj revizije je bil izrek mnenja o pravilnosti poslovanja občine v letu 2011 v delu, ki se nanaša na prodaje nepremičnega premoženja in oddaje poslovnih prostorov v najem, javna naročila pri investicijskih odhodkih ter zadolževanje.

Računsko sodišče je o pravilnosti dela poslovanja Občine Naklo v letu 2011 izreklo negativno mnenje, ker Občina Naklo ni poslovala v skladu s predpisi v naslednjih primerih:

  • zemljišč, ki so bila predmet prodaje oziroma menjave v skupni vrednosti 1.353.375 evrov (v letu 2011 plačano 3.006 evrov), ni vključila v letni načrt razpolaganja oziroma ni sprejela dopolnitve letnega načrta razpolaganja; prodala oziroma odsvojila je zemljišča v skupni vrednosti 1.357.650 evrov (v letu 2011 plačano 7.281 evrov), čeprav niso bila ocenjena; v dveh primerih pred začetkom postopka razpolaganja ni uredila pravnega statusa nepremičnin; zemljiškoknjižno dovolilo je izdala pred prejemom kupnine v znesku 2.950 evrov; ni vodila zapisnika o odpiranju ponudb; v treh primerih sklenitve neposredne pogodbe se z zainteresiranimi osebami ni pogajala o ceni; plačilni rok in zavezo izvesti postopek spremembe namenske rabe nepremičnin v prodajni pogodbi je dogovorila v neskladju z objavo javnega zbiranja ponudb; ni pridobila bančne garancije za zavarovanje terjatve; v dveh primerih postopkov prodaje in postopku menjave ni sprejela posamičnega programa ravnanja s stvarnim premoženjem; pred sklenitvijo neposredne prodajne pogodbe ni objavila namere o sklenitvi neposredne pogodbe; v štirih primerih (treh postopkih prodaje in enem postopku menjave) ni imenovala skrbnika pravnega posla oziroma ga ni določila v pogodbi;
  • v dveh postopkih oddaje poslovnega prostora pred sklenitvijo neposredne pogodbe ni objavila namere o oddaji v najem in ni imenovala skrbnika pravnega posla oziroma ga ni določila v pogodbi; poslovni prostor je oddala v najem na podlagi neustreznega postopka; dovolila je uporabo poslovnega prostora, ne da bi imela sklenjeno najemno pogodbo v pisni obliki; v pogodbi je določila, da ima najemnik v obdobju gradnje in trajanja najema predkupno pravico na objektu in zemljišču; najeti poslovni prostor je oddala v podnajem; plačevala je najemnino za poslovni prostor, ki ga je oddala v brezplačno souporabo; podnajemno pogodbo je sklenila za nedoločen čas; sklenila je pogodbo o brezplačni uporabi za nedoločen čas;
  • gradbenih del ni oddala skladno s predpisi o javnem naročanju; v petih primerih je plačala dodatna dela v skupnem znesku 65.095 evrov, čeprav niso bila dogovorjena s pogodbo oziroma naročilnico; z izdajo naročilnice je prevzela za 17.998 evrov več obveznosti od načrtovanih sredstev v proračunu za leto 2011; dodatek k pogodbi v znesku 89.252 evrov je sklenila po zaključku gradbenih del; izvajalcu zaradi zamude pri dokončanju gradbenih del ni zaračunala pogodbene kazni; prepozno je objavila obvestilo o oddaji javnega naročila; gradbenih del v znesku 62.296 evrov ni oddala po postopku javnega naročanja;
  • poroštvo je izdala pravni osebi zasebnega prava.

Računsko sodišče je Občini Naklo podalo priporočili za izboljšanje poslovanja, odzivnega poročila pa ni zahtevalo, ker so bile že med revizijskim postopkom, kjer je bilo mogoče, odpravljene razkrite nepravilnosti oziroma sprejeti ustrezni popravljalni ukrepi.

Deli vsebino