Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost dela poslovanja Občine Hrastnik v letu 2016

Zadnja sprememba:
6. 12. 2018

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti dela poslovanja občine v letu 2016.

Revidirano obdobje:
2016

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-35/2017/3
Datum: 4. 12. 2017

Opombe:

Pravilnost dela poslovanja Občine Hrastnik

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Hrastnik v letu 2016 v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna ter izvrševanje proračuna, delovno uspešnost in dodatke k osnovnim plačam javnih uslužbencev, javna naročila pri investicijskih odhodkih, tekoče transfere nepridobitnim organizacijam in ustanovam ter zadolževanje, in ji izreklo mnenje s pridržkom.

Občina proračuna in rebalansa proračuna za leto 2016 ni pripravila po funkcionalni klasifikaciji. Splošni in posebni del zaključnega računa proračuna za leto 2016 ter poročilo o doseženih ciljih in rezultatih niso popolni. Župan ni določil obsega izdatkov za posamezno trimesečje ali drugo obdobje, v okviru katerega smejo neposredni uporabniki plačevati obveznosti. Občina ni pripravila poročila o izvrševanju proračuna v prvem polletju. Župan je prepozno poročal občinskemu svetu o izvrševanju proračuna, ki se sicer nanaša na daljše obdobje od predpisanega, ter prerazporedil sredstva v neskladju z internim aktom. Občina pri plačilu obveznosti iz proračuna ni upoštevala zakonskih plačilnih rokov.

Na področju javnih naročil od izvajalca ni pridobila finančnega zavarovanja za odpravo napak v garancijskem roku. S sklenitvijo pogodbe je prevzela obveznosti, za katere v času sklenitve pogodbe ni imela zagotovljenih sredstev v proračunu občine. V dveh primerih pred sklenitvijo pogodbe od ponudnika ni pridobila izjave oziroma podatkov o udeležbi fizičnih in pravnih oseb v lastništvu ponudnika ter v šestih primerih v naročilnico oziroma v pogodbo ni vključila protikorupcijske klavzule.

Pri postopku dodeljevanja tekočih transferov nepridobitnim organizacijam na področju športa razpisna dokumentacija in zapisnik o odpiranju vlog nista vsebovala vseh obveznih sestavnih delov, zapisnika o odpiranju vlog in predloga prejemnikov sredstev pa niso podpisali vsi člani strokovne komisije, iz dokumentacije o postopku dodelitve sredstev pa ni razvidno, kako so bila pri vrednotenju prispelih vlog upoštevana merila, določena v javnem razpisu. Objava javnega razpisa in razpisna dokumentacija za sofinanciranje izvedbe prireditev posebnega pomena ter za sofinanciranje društev, združenj, neprofitnih organizacij in humanitarnih organizacij nista vsebovali vseh obveznih sestavnih delov, med drugim tudi meril, s pomočjo katerih se izberejo prejemniki sredstev. Strokovna komisija za sofinanciranje izvedbe prireditev posebnega pomena ni pripravila zapisnikov o odpiranju vlog in predlogov prejemnikov sredstev. Strokovna komisija za sofinanciranje društev, združenj, neprofitnih organizacij in humanitarnih organizacij ni vodila zapisnika o odpiranju vlog, predloga prejemnikov sredstev pa niso podpisali vsi člani strokovne komisije. Šestim nepridobitnim organizacijam na različnih področjih delovanja je dodelila in izplačala sredstva, ne da bi prej izvedla javni razpis, trem nepridobitnim organizacijam na različnih področjih delovanja pa je dodelila sredstva, ne da bi prej sklenila pogodbe o dodelitvi sredstev.

Na področju zadolževanja od javnega zavoda, katerega soustanoviteljica je, do 15. 1. 2017 ni pridobila podatkov o stanju njegove zadolženosti na dan 31. 12. 2016.

Računsko sodišče je Občini Hrastnik podalo priporočila za izboljšanje poslovanja. 

Deli vsebino