Velikost pisave

Za dodatno povečavo pisave lahko uporabite tudi:

CTRL + za povečavo
CTRL - za pomanjšavo

V primeru težav pri dostopanju do informacij nam te lahko sporočite na webmaster.rsrs@rs-rs.si, zaželeni pa so tudi vaši predlogi in povratne informacije glede uporabniške izkušnje dostopnosti na spletni strani.

Dostopnost

Vsebina spletišča računskega sodišča je zasnovana z namenom zagotoviti univerzalno dostopnost objavljenih informacij komurkoli, kadarkoli in brezplačno. Ker univerzalno dostopnost omejujejo predvsem zdravstvene omejitve uporabnikov spletišča (te obsegajo predvsem vidne, motorične, slušne, kognitivne in jezikovne omejitve, ipd.) ter tehnične omejitve, smo le-tem posvetili posebno pozornost in skušali spletišče v čim večji meri prilagoditi, zato upoštevamo naslednja priporočila:

  • uporabljamo pisave, ki jim je mogoče povečati velikost,
  • pomembne slike so opremljene z opisi,
  • ne uporabljamo premikajočih slik (GIF),
  • imena povezav so opisna,
  • videoposnetki so večinoma opremljeni s podnapisi.

Spletišče je optimizirano za uporabo na različnih vrstah naprav (računalnik, tablica, mobilni telefon) in za različne spletne brskalnike in operacijske sisteme. Priporočamo vam uporabo najnovejše različice spletnih brskalnikov kadarkoli je to mogoče zaradi boljše podpore za osebe s posebnimi potrebami. Prizadevamo si povečati dostopnost in uporabnost našega spletišča, vendar vseh elementov žal ni bilo možno optimizirati za popolno dostopnost:

  • na spletišču uporabljamo format PDF za dokumente revizij (poročila), ki so jim dodani krajši povzetki, ki so tekstovno dostopni (dokumenti formata doc in docx),
  • na vstopni strani se nahajajo trije elementi z drsnikom za avtomatsko rotacijo, ki ima omejene možnosti ročne zaustavitve.

Revizija

Podpora IS MFERAC k ciljem in rezultatom usmerjenemu proračunskemu upravljanju

Zadnja sprememba:
7. 11. 2018

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o učinkovitosti ministrstva pri zagotavljanju, da IS MFERAC vsebinsko podpira k ciljem in rezultatom usmerjeno proračunsko upravljanje.

Revidirano obdobje:
od 1. 1. 2015 do 31. 3. 2017

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 320-2/2015/5, 320-2/2015/10 z dne 18. 5. 2016 in 320-2/2015/16 z dne 27. 2. 2017.
Datum: 17. 4. 2015

Opombe:

Podpora informacijskega sistema MFERAC k ciljem in rezultatom usmerjenega proračunskega upravljanja

Računsko sodišče je izvedlo revizijo učinkovitosti Ministrstva za finance pri zagotavljanju, da informacijski sistem MFERAC vsebinsko podpira k ciljem in rezultatom usmerjeno proračunsko upravljanje, torej da podpira takšno proračunsko upravljanje, ki je usmerjeno k učinkoviti in uspešni porabi javnih sredstev. Zato je preverilo, ali je ministrstvo vzpostavilo takšen način proračunskega upravljanja, ki zagotavlja informacije o doseganju ciljev in rezultatov v povezavi s porabo javnih sredstev ter s tem omogoča merjenje učinkovitosti in uspešnosti proračunskega upravljanja.

Računsko sodišče je ocenilo, da je bilo ministrstvo v obdobju od 1. 1. 2015 do 31. 3. 2017 pri tem delno učinkovito. Ministrstvo je sicer zagotovilo, da informacijski sistem MFERAC informacijsko podpira izvrševanje državnega proračuna in računovodenje, vendar obstoječi računovodski podatki in informacije, ki jih je mogoče pridobiti s pomočjo informacijskega sistema MFERAC, niso neposredno uporabljivi pri načrtovanju in spremljanju porabe sredstev v povezavi z določanjem in doseganjem ciljev. Ministrstvo v pravnih podlagah in dokumentih načrtovanja še ni ustrezno določilo, katere podatke in informacije za poročanje o smotrnosti delovanja neposrednih proračunskih uporabnikov naj bi računovodstvo in s tem tudi informacijski sistem MFERAC zagotavljala.

Računsko sodišče je ugotovilo tudi nekaj drugih pomanjkljivosti ministrstva, ki so povezane z zasnovo informacijskega sistema MFERAC in procesi, ki jih sistem podpira, kot na primer, da ministrstvo ni ustrezno popisalo procesov načrtovanja, izvrševanja in poročanja o državnem proračunu, da ni ustrezno opredelilo informacijskih in dokumentacijskih tokov v teh procesih, da ni opredelilo tveganj za načrtovanje, izvrševanje in poročanje o izvršitvi državnega proračuna po programskem pristopu in da ni imelo izdelane ocene tveganj za informacijski sistem MFERAC. Ministrstvo tudi ni sprejelo strategije razvoja informacijske tehnologije (je pa načrtovalo nadgradnjo informacijskega sistema MFERAC v več različnih dokumentih načrtovanja) in ni ustrezno določilo odgovornosti za izvedbo projekta MFERAC05. Ministrstvo tudi še ni vključilo razvoja javnega računovodstva po stroškovnih mestih v svoje strategije, čeprav je takšen razvoj, ki podpira k ciljem in rezultatom usmerjeno proračunsko upravljanje, predviden v Strategiji razvoja javne uprave 2015–2020.

Deli vsebino