Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Moravče v letu 2015 v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna ter izvrševanje proračuna, delovno uspešnost in dodatke k osnovnim plačam javnih uslužbencev, javna naročila pri investicijskih odhodkih, zadolževanje in druga področja poslovanja, in občini izreklo mnenje s pridržkom.
Občina je v sklepu o začasnem financiranju v letu 2015 določila obseg sredstev, ki je bil večji od obsega sredstev, porabljenih v enakem obdobju preteklega leta, ter tudi izvršila večji obseg sredstev, kot je bilo dopustno v obdobju začasnega financiranja. V splošnem in posebnem delu proračuna za leto 2015, v obrazložitvah proračuna za leto 2015, v poročilu o realizaciji proračuna v prvem polletju 2015, v splošnem in posebnem delu zaključnega računa proračuna za leto 2015 ter v poročilu o doseženih ciljih in rezultatih ni predstavila vseh zahtevanih podatkov. Proračuna, rebalansov proračuna in zaključnega računa proračuna za leto 2015 ni pripravila po funkcionalni klasifikaciji. Občina ni šestmesečno poročala o izvršenih prerazporeditvah proračunskih sredstev, prevzela je več obveznosti, kot je imela načrtovanih sredstev v proračunu, župan ni določil obsega izdatkov za posamezno trimesečje ali drugo obdobje, v okviru katerega smejo neposredni uporabniki plačevati obveznosti, in ni mesečno načrtovala likvidnosti proračuna. Tudi v kadrovskem načrtu občina ni prikazala vseh zahtevanih podatkov.
Na področju javnih naročil pri investicijskih odhodkih občina v enem primeru od podizvajalcev ni pridobila kopij pogodb, ki bi jih morali imeti sklenjene s svojim naročnikom. S sklenitvijo dveh pogodb za istovrstna dela je vrednost javnega naročila razdelila in se s tem izognila postopku javnega naročanja. V enem primeru je spremenila tehnične specifikacije predmeta javnega naročila in del ni oddala po enem od predpisanih postopkov javnega naročanja. Občina v dveh primerih ni sklenila aneksov k pogodbi, s katerima bi podaljšala rok izvedbe del, v enem primeru pa je dokumentacijo po izvedbi del pridobila prepozno. V 12 primerih ni pridobila pogodbeno dogovorjenega finančnega zavarovanja, v enem primeru je podala soglasje k spremembi finančnega zavarovanja.
Občina od dveh pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine ni pridobila podatkov o stanju njune zadolženosti na dan 31. 12. 2015.
Pri postopkih dodeljevanja tekočih transferov nepridobitnim organizacijam in ustanovam razpisna dokumentacija za sofinanciranje programov športa in javni razpis za področje kulture nista vsebovala vseh obveznih sestavnih delov, strokovna komisija pa dela sredstev za sofinanciranje izvajalcev letnega programa športa ni razdelila na podlagi pogojev in meril, določenih v razpisni dokumentaciji. Sklepe o dodelitvi sredstev na področju športa in na področju kulture je izdala svetovalka za splošne in pravne zadeve, ki za izdajo sklepov ni bila pooblaščena. 14 izvajalcem na področju izvedbe prireditev in pokroviteljstev, izvajalcu na področju športa ter trem izvajalcem kulturnih programov je dodelila in izplačala sredstva, ne da bi prej izvedla javni razpis.
Občina v svojem statutu ni določila vseh predpisanih sestavin v zvezi z delovanjem nadzornega odbora, nadzorni odbor pa ni izvajal nadzora in ni izdelal poročila o ugotovitvah, ocenah in mnenjih s priporočili in predlogi ter o svojem delu tudi ni poročal občinskemu svetu.
Računsko sodišče je Občini Moravče podalo priporočila za izboljšanje poslovanja, odzivnega poročila pa ni zahtevalo, ker so bile že med revizijskim postopkom, kjer je bilo mogoče, odpravljene razkrite nepravilnosti oziroma sprejeti ustrezni popravljalni ukrepi.