Velikost pisave

Za dodatno povečavo pisave lahko uporabite tudi:

CTRL + za povečavo
CTRL - za pomanjšavo

 

V primeru težav pri dostopanju do informacij nam te lahko sporočite na webmaster.rsrs@rs-rs.si, zaželeni pa so tudi vaši predlogi in povratne informacije glede uporabniške izkušnje dostopnosti na spletni strani.

Dostopnost

Vsebina spletišča računskega sodišča je zasnovana z namenom zagotoviti univerzalno dostopnost objavljenih informacij komurkoli, kadarkoli in brezplačno. Ker univerzalno dostopnost omejujejo predvsem zdravstvene omejitve uporabnikov spletišča (te obsegajo predvsem vidne, motorične, slušne, kognitivne in jezikovne omejitve, ipd.) ter tehnične omejitve, smo le-tem posvetili posebno pozornost in skušali spletišče v čim večji meri prilagoditi, zato upoštevamo naslednja priporočila:

  • uporabljamo pisave, ki jim je mogoče povečati velikost,
  • pomembne slike so opremljene z opisi,
  • ne uporabljamo premikajočih slik (GIF),
  • imena povezav so opisna,
  • videoposnetki so večinoma opremljeni s podnapisi.

Spletišče je optimizirano za uporabo na različnih vrstah naprav (računalnik, tablica, mobilni telefon) in za različne spletne brskalnike in operacijske sisteme. Zaradi boljše podpore za osebe s posebnimi potrebami vam priporočamo uporabo najnovejše različice spletnih brskalnikov, kadarkoli je to mogoče. Kljub temu da si prizadevamo v čim večji možni meri povečati dostopnost in uporabnost našega spletišča, pa vsi elementi ne omogočajo optimizacije za popolno dostopnost. Zato določene objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij. Te vsebine so:

  • na spletišču uporabljamo format PDF za dokumente:
    • revizijska poročila in druga poročila, ki so jim dodani krajši povzetki, ki so tekstovno dostopni (dokumenti formata doc in docx), ter
    • razne predstavitve (npr. infografike, plakati, priročniki);
  • na vstopni strani se nahajajo trije elementi z drsnikom za avtomatsko rotacijo, ki ima omejene možnosti ročne zaustavitve;
  • za vizualno popestritev vsebin tem, novic in člankov uporabljamo fotografije in drugo slikovno gradivo, s katerim upravljamo; fotografije in drugo slikovno gradivo so podnaslovljeni, vsebujejo podatke o viru in imajo vneseno alternativno besedilo, ne vsebujejo pa podrobnejših opisov slik ali transkripcij besedil, saj bi prilagoditev pomenila nesorazmerno breme;
  • shema organizacijske strukture računskega sodišča.

Izjava o dostopnosti

Revizijsko poročilo o predlogu zaključnega računa proračuna Republike Slovenije za leto 2008

Računsko sodišče je na današnji novinarski konferenci predstavilo ugotovitve revizije predloga zaključnega računa proračuna. 
Za izkaze (bilance) državnega proračuna smo izrekli negativno mnenje, za pravilnost izvršitve državnega proračuna pa mnenje s pridržkom.

Računsko sodišče je pri računovodskem evidentiranju izplačil upravičencem po Zakonu o vračanju vlaganj v javno telekomunikacijsko omrežje (prenos delnic Telekoma na SOD v letu 2007) v reviziji razkrilo enake napake kot lansko leto. Ministrstvo za finance ni upoštevalo lanskoletnih ugotovitev, zaradi ponavljajočih napak smo Vladi RS izrekli negativno mnenje.

Z leve: mag. Nataša Karlić Kovačič, Zdravka Peklaj Kastelic, dr. Igor Šoltes
Z leve: mag. Nataša Karlić Kovačič, Zdravka Peklaj Kastelic, dr. Igor Šoltes

Prihodki iz sredstev Evropske unije so za 53,6 % nižji od načrtovanih. Proračun RS je bil v letu 2008 neto plačnik sredstev v Evropsko unijo. Do proračuna Evropske unije je izkazal neto primanjkljaj v znesku 64 mio evrov čeprav je bil s sprejetim proračunom načrtovan presežek v znesku 407,6 mio evrov. V proračun EU je bilo vplačano 427.915.174 evrov, to je 20 % več kot v 2007 in 14 % več, kot je bilo načrtovano. Realizacija sredstev za strukturno politiko je 12,4 % kar je slabše kot v letu 2007 (24,4 %) in veliko slabše kot v letu 2006 (81,8 %). Nizka realizacija ni le posledica slabega črpanja sredstev temveč neustreznega načrtovanja.

V nadaljevanju so bile predstavljene še ugotovitve s področja temeljnih razvojnih programov, ustanavljanja ustanov, nepravilnosti s področja plač in odprave plačnih nesorazmerij, prevzemanja obveznosti Vlade RS in njenih proračunskih uporabnikov, koncesij in poroštev, kapitalskih naložb, javnih naročil ter transferov.

Predstavitev

Deli vsebino