Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Revizija pravilnosti dela poslovanja Mestne občine Ljubljana

Zadnja sprememba:
6. 3. 2012

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti dela poslovanja Mestne občine Ljubljana v delu, ki se nanaša na ravnanje s premoženjem v letih 2007 - 2010

Revidirano obdobje:
1.1.2007 do 31.12.2010

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-7/2010/2 in 324-7/2010-12 z dne 23.3. 2011
Datum: 7. 5. 2010

Opombe:

Pravilnost poslovanja Mestne občine Ljubljana, v delu, ki se nanaša na prodaje in menjave zemljišč v letih 2007-2010

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Mestne občine Ljubljana v delu, ki se nanaša na prodaje in menjave zemljišč v letih od 2007 do 2010.

Cilj revizije je bil izrek mnenja o pravilnosti poslovanja Mestne občine Ljubljana v letih od 2007 do 2010 v delu, ki se nanaša na prodaje in menjave zemljišč.

Računsko sodišče je o pravilnosti poslovanja Mestne občine Ljubljana v letih od 2007 do 2010 v delu, ki se nanaša na prodaje in menjave zemljišč, izreklo negativno mnenje, ker občina ni poslovala v skladu s predpisi v naslednjih primerih:

  • zemljišč v skupni vrednosti 892.860 evrov ni vključila v program prodaje finančnega in stvarnega premoženja za leto 2007, zemljišč v skupni vrednosti 3.360.056 evrov ni vključila v načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leta 2008, 2009 in 2010, zemljišče v vrednosti 41.700 evrov je vključila v načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leti 2008 in 2009 šele po sklenitvi pogodbe, v osmih postopkih ni sprejela posamičnega programa ravnanja s stvarnim premoženjem, v 11 postopkih ga je sprejela po začetku razpolaganja, v 13 postopkih pa posamični program ni vseboval vseh predpisanih sestavin;
  • v letu 2007 je prodala zemljišči, čeprav del teh zemljišč v vrednosti 151.729 evrov ni bil ocenjen, v letih 2009 in 2010 je v dveh primerih prodala oziroma odsvojila zemljišča v skupni vrednosti 735.200 evrov, čeprav niso bila ocenjena, v štirih primerih je prodala zemljišča v skupni vrednosti 2.215.450 evrov, čeprav niso bila ocenjena pred izvedbo postopka, v dveh postopkih menjave zemljišč v skupni vrednosti 723.840 evrov je bila cenitev že na dan sprejema letnega načrta razpolaganja s stvarnim premoženjem oziroma njegove dopolnitve starejša od šestih mesecev, v enem postopku prodaje zemljišč v vrednosti 6.825.256 evrov sta bili cenitvi (6.012.480 evrov) na dan sprejema posamičnega programa starejši od šestih mesecev;
  • v petih postopkih pred sklenitvijo pogodbe ni objavila namere o sklenitvi neposredne pogodbe, v letu 2007 je v dveh postopkih prodala zemljišče v skupni vrednosti 458.840 evrov, čeprav je ocenjena vrednost nepremičnine presegala vrednost, določeno v Uredbi o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin, v letih 2008 in 2009 je v dveh postopkih menjave odsvojila zemljišča v skupni vrednosti 552.320 evrov, čeprav je razlika med zamenjanimi zemljišči znašala več kot 20 odstotkov, v letu 2010 je v enem postopku menjave zmanjšala vrednost občinskega premoženja za 2.804 evrov;
  • zemljiškoknjižno dovolilo za vpis lastninske pravice na zemljiščih je v treh postopkih menjave izdala oziroma izročila pred prejemom razlike kupnine v skupni vrednosti 52.510 evrov in ni vzpostavila popolne evidence o zemljiščih v svoji lasti.

Računsko sodišče je Mestni občini Ljubljana podalo priporočila za izboljšanje poslovanja, odzivnega poročila pa ni zahtevalo, ker so bile že med revizijskim postopkom, če je bilo to mogoče, odpravljene razkrite nepravilnosti oziroma sprejeti ustrezni popravljalni ukrepi.

Deli vsebino