Velikost pisave

Za dodatno povečavo pisave lahko uporabite tudi:

CTRL + za povečavo
CTRL - za pomanjšavo

 

V primeru težav pri dostopanju do informacij nam te lahko sporočite na webmaster.rsrs@rs-rs.si, zaželeni pa so tudi vaši predlogi in povratne informacije glede uporabniške izkušnje dostopnosti na spletni strani.

Dostopnost

Vsebina spletišča računskega sodišča je zasnovana z namenom zagotoviti univerzalno dostopnost objavljenih informacij komurkoli, kadarkoli in brezplačno. Ker univerzalno dostopnost omejujejo predvsem zdravstvene omejitve uporabnikov spletišča (te obsegajo predvsem vidne, motorične, slušne, kognitivne in jezikovne omejitve, ipd.) ter tehnične omejitve, smo le-tem posvetili posebno pozornost in skušali spletišče v čim večji meri prilagoditi, zato upoštevamo naslednja priporočila:

  • uporabljamo pisave, ki jim je mogoče povečati velikost,
  • pomembne slike so opremljene z opisi,
  • ne uporabljamo premikajočih slik (GIF),
  • imena povezav so opisna,
  • videoposnetki so večinoma opremljeni s podnapisi.

Spletišče je optimizirano za uporabo na različnih vrstah naprav (računalnik, tablica, mobilni telefon) in za različne spletne brskalnike in operacijske sisteme. Zaradi boljše podpore za osebe s posebnimi potrebami vam priporočamo uporabo najnovejše različice spletnih brskalnikov, kadarkoli je to mogoče. Kljub temu da si prizadevamo v čim večji možni meri povečati dostopnost in uporabnost našega spletišča, pa vsi elementi ne omogočajo optimizacije za popolno dostopnost. Zato določene objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.

    Več o tem v Izjavi o dostopnosti >

    Revizija

    Pravilnost poslovanja Krajevne skupnosti Tepanje in Občine Slovenske Konjice v delu, ki se nanaša na poslovanje krajevnih skupnosti

    Zadnja sprememba:
    22. 2. 2019

    Podatki o reviziji

    Revidiranec/ci:

    Cilj revizije:

    Izrek mnenja o pravilnosti poslovanja Krajevne skupnosti Tepanje v letu 2016 in izrek mnenja o pravilnosti poslovanja Občine Slovenske Konjice v delu, ki se nanaša na poslovanje krajevnih skupnosti v letu 2016.

    Revidirano obdobje:
    2016

    Sklep o reviziji:
    Številka sklepa: 324-18/2017/2
    Datum: 30. 3. 2017

    Opombe:

    Pravilnost poslovanja Občine Slovenske Konjice v delu, ki se nanaša na poslovanje krajevnih skupnosti, in Krajevne skupnosti Tepanje

    Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Slovenske Konjice v delu, ki se nanaša na poslovanje krajevnih skupnosti, in Krajevne skupnosti Tepanje v letu 2016. Obema revidirancema je izreklo negativno mnenje.

    Pri poslovanju Občine Slovenske Konjice smo med drugim ugotovili, da ni določila načina izvajanja nalog, ki jih je prenesla v izvajanje krajevnim skupnostim, da krajevnim skupnostim ni zagotovila sredstev v višini, ki bi bila skladna z določili občinskih aktov, da ni izvajala nadzora nad prevzemanjem obveznosti oziroma sklepanjem pravnih poslov krajevnih skupnosti, da ob prenosu nalog rednega vzdrževanja dela občinskih cest na krajevne skupnosti ni določila, da se naloge opravljajo kot obvezna gospodarska javna služba, da je le delno zagotavljala izvajanje strokovnih nalog in administrativnih opravil za potrebe krajevnih skupnosti in njihovih svetov, da je predsednikom svetov krajevnih skupnosti izplačevala nadomestila za opravljanje funkcije, za kar ni imela podlage v javnofinančnih predpisih, da posamezni proračunskih dokumenti niso bili popolni, da je izplačala sredstva v višjem znesku, kot so bila načrtovana v proračunu, da pred uvrstitvijo investicijskih projektov v načrt razvojnih programov ni izdelala investicijske dokumentacije ter da ni pridobila ustreznih finančnih zavarovanj pri javnih naročilih.

    Pri poslovanju Krajevne skupnosti Tepanje smo med drugim ugotovili nepravilnosti glede priprave in sprejetja finančnega načrta, programa dela in letnega poročila za leto 2016. Ugotovili smo tudi, da še nikoli ni zagotovila notranje revizije poslovanja, da postopka oddaje poslovnega prostor v najem ni izvedla v skladu s takrat veljavnimi predpisi, da v več primerih pred izplačilom ni mogla preveriti pravnega temelja in višine obveznosti, ki je izhajala iz računov, da za prevzem in plačilo obveznosti ni sklenila pogodbe ali izdala naročilnice, da je prevzela več obveznosti, kot je bilo ob prevzemu obveznosti za ta namen načrtovanih sredstev v proračunu občine za leto 2016, da ni vodila evidence o oddaji javnih naročil, da k sklenitvi pravnih poslov ni pridobila soglasja župana in da je postala delodajalec, čeprav za to ni imela podlage v javnofinančnih predpisih.

    Računsko sodišče je obema revidirancema podalo priporočila za izboljšanje poslovanja, ni pa zahtevalo predložitve odzivnega poročila, saj sta med revizijskim postopkom, kjer je bilo mogoče, sprejela ustrezne popravljalne ukrepe za odpravo razkritih nepravilnosti oziroma ukrepe, ki bodo zmanjšali možnost nastajanja istovrstnih nepravilnosti v prihodnje.

    Deli vsebino