Skoči do osrednje vsebine

Revizija

Pravilnost dela poslovanja Občine Videm v letu 2016

Zadnja sprememba:
24. 12. 2018

Podatki o reviziji

Revidiranec/ci:

Cilj revizije:

Izrek mnenja o pravilnosti dela poslovanja občine v letu 2016.

Revidirano obdobje:
2016

Sklep o reviziji:
Številka sklepa: 324-14/2017/3
Datum: 9. 3. 2017

Opombe:

Pravilnost dela poslovanja Občine Videm

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Videm v letu 2016 v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna ter izvrševanje proračuna, delovno uspešnost in dodatke k osnovnim plačam javnih uslužbencev, javna naročila pri investicijskih odhodkih, tekoče transfere nepridobitnim organizacijam in ustanovam, zadolževanje ter druga področja poslovanja, in ji izreklo negativno mnenje.

Obrazložitve proračuna občine za leto 2016 niso popolne, poročilo o doseženih ciljih in rezultatih ni popolno, pri plačilu obveznosti iz proračuna ni upoštevala zakonskih plačilnih rokov, župan ni določil obsega izdatkov za posamezno trimesečje ali drugo obdobje, v okviru katerega smejo neposredni uporabniki plačevati obveznosti, in v proračunu za leto 2016 ni načrtovala sredstev splošne proračunske rezervacije.

Na področju javnih naročil je projekte uvrstila v načrt razvojnih programov, ne da bi glede na vrednost projekta izdelala ustrezno investicijsko dokumentacijo, prevzela je več obveznosti, kot je imela načrtovanih sredstev v proračunu ob prevzemu obveznosti, prevzela je več obveznosti za plačilo, kot so bile dogovorjene z naročilnicama, in z izvedbo štirih postopkov javnega naročanja za finančni najem istovrstnega blaga je vrednost javnega naročila razdelila in se izognila postopku javnega naročanja.

Na področju dodeljevanja tekočih transferov nepridobitnim organizacijam in ustanovam razpisni dokumentaciji za sofinanciranje društev s področja kmetijstva in za sofinanciranje turističnih društev ter objava javnega razpisa za sofinanciranje društev s področja kmetijstva niso vsebovale vseh obveznih sestavin, med drugim tudi ne načina uporabe meril in pomena posameznih meril, s pomočjo katerih se izberejo prejemniki sredstev.

Občina se je dolgoročno zadolžila za namene, za katere dolgoročna zadolžitev ni dovoljena, za dolgoročno zadolžitev v obliki finančnega najema in za likvidnostno posojilo, ki ni bilo odplačano v letu najema, ni pridobila soglasja Ministrstva za finance.

Plačala je vpis obveznega deleža v Vinarsko zadrugo Haloze, za kar ni imela pravne podlage v javnofinančnih predpisih.

Računsko sodišče je Občini Videm podalo priporočila za izboljšanje poslovanja.

Deli vsebino