Računsko sodišče je revidiralo pravilnost poslovanja Občine Hajdina v letu 2017 v delu, ki se nanaša na pripravo proračuna in zaključnega računa proračuna ter izvrševanje proračuna, prodaje nepremičnega premoženja in oddaje prostorov v najem, delovno uspešnost in dodatke k osnovnim plačam javnih uslužbencev, javna naročila pri investicijskih odhodkih, tekoče transfere nepridobitnim organizacijam in ustanovam ter zadolževanje, in občini izreklo mnenje s pridržkom.
Na revidiranih področjih so bile med drugim ugotovljene nepravilnosti, ki so se nanašale na nepopolnost priprave posameznih proračunskih dokumentov. Ugotovljeno je bilo tudi, da v dveh primerih sklenitve pogodb o prodaji nepremičnine občina ni imenovala skrbnika pravnega posla oziroma ga ni določila v pogodbi, da je izplačala sredstva za delovno uspešnost iz naslova povečanega obsega dela, ne da bi imela za ta namen na razpolago sredstva iz prihrankov, ki so pogoj za izplačilo sredstev za delovno uspešnost iz naslova povečanega obsega dela, da je aneks za dodatna in nepredvidena dela sklenila po zaključku del, z izdajo naročilnice pa je prevzela obveznosti, za katere v času izdaje naročilnice ni imela zagotovljenih sredstev v proračunu občine, da pri plačilu obveznosti iz proračuna ni upoštevala zakonskih plačilnih rokov, da v sedmih primerih pred sklenitvijo pogodbe oziroma izdajo naročilnice od ponudnika ni pridobila izjave oziroma podatkov o udeležbi fizičnih in pravnih oseb v lastništvu ponudnika, da je štirim društvom dodelila in izplačala sredstva, ne da bi prej izvedla javni razpis, ter da s šestimi društvi, ki so prejela sredstva, ni sklenila pogodb o dodelitvi sredstev.
Računsko sodišče je Občini Hajdina podalo priporočila za izboljšanje poslovanja, ni pa zahtevalo predložitve odzivnega poročila, saj je občina med revizijskim postopkom, kjer je bilo mogoče, sprejela ustrezne popravljalne ukrepe za odpravo razkritih nepravilnosti oziroma ukrepe, ki bodo zmanjšali možnost nastajanja istovrstnih nepravilnosti v prihodnje.